• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Product Waardering Incompleet

Leonneke

Detailing addict
29 nov 2008
639
68
60
Waalre
Beste Tim & .................. :

Reeds enkele malen ben ik tegen hetzelfde "euvel" aangelopen.
Als voorbeeld neem ik de Sour Power Shampoo van Dodo.

Ik bekijk de 500 ml fles en ben benieuwd naar de "waardering".
Er blijken geen revieuws te zijn.

Ik bekijk vervolgens de 250 ml fles. Zelfde product alleen een kleinere verpakking. Er blijkt een revieuw te zijn en het product heeft 5 sterren.

Ik snap uiteraard best waar dit aan ligt. Toch zou het zeer handig zijn als de "waardering" van een product direct aan alle andere formaten verpakking zou hangen ..............

Gaat toch vooral om de inhoud. In elk geval zouden de revieuws bij alle formaten leesbaar moeten zijn.

Net zoals de revieuws van een sprayer Quick Detailer te lezen zouden moeten zijn bij een Gallon van dat product ...........

Snappez Vous ??????????? Leonneke
 
Mee eens. En ook handig is de datum van de toegevoegde reviews. Ik zet het er nu zelf handmatig maar bij.
 
Rubba zei:
Mee eens. En ook handig is de datum van de toegevoegde reviews. Ik zet het er nu zelf handmatig maar bij.

@ Tim - Bert ?????

Wat eventueel ook nog een goede optie zou kunnen zijn:

Stel, een product heeft 15 zeer positieve reviews ....... Of nog meer.
Dan zou je dit product kunnen betitelen als ...............

Het zou, in dat geval, handig zijn als dit zichtbaar is op de productenlijst. Dus je bekijkt bijvoorbeeld de lijst met polishers.
SSR1 heeft enorm veel goede recencies gehad. Achter dit product staan bijvoorbeeld een aantal sterretjes, een tekentje of wat dan ook.

Geloof dat men dit op Kieskeurig.nl en Vergelijk.nl ook doet.

Zoiets als, dit product heeft 19 reviews .......... Gemiddelde waardering is 8,7........

Jullie begrijpen vermoedelijk vast wel wat ik bedoel. Ik hecht in elk geval behoorlijk wat waarde aan beoordelingen en reviews. Helpt me bij het maken van een definitieve keuze. Veel plezier met "bouwen"..........
 
Goeie tips Leonneke/Rubba, daar kunnen we zeker wat mee! 8d

Probleem bij de waarderingen is dat we op dit moment geen koppeling hebben tussen de verschillende flessen van hetzelfde product. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk ;)
 
Bert zei:
Goeie tips Leonneke/Rubba, daar kunnen we zeker wat mee! 8d Probleem bij de waarderingen is dat we op dit moment geen koppeling hebben tussen de verschillende flessen van hetzelfde product. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk ;)


AAaahaaa ...... Interesting !!!
 
De waarderings-koppeling zit er nu in voor Poorboy's en Dodo Juice producten. :party:

De rest van de producten zal spoedig volgen, maar juist Poorboy's en Dodo hebben nogal veel producten in verschillende verpakkingen, dus vandaar dat die eerst komen ;)