• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Tim;339293 zei:
De Snow Foam gaat vervangen worden door de Monello Snow Foam. De Autobrite foam zal niet meer worden besteld.
Ok. Op welke termijn wordt de Monello foam verwacht? Is er in de tussentijd een goed alternatief?

Excuus, lees net in een ander topic half september. Even geduld nog dus.

In het Poorboys topic komen de birdshit remover en de glass cleaner voorbij. Daarbij wordt halverwege augustus vermeld dat ze over zo'n drie weken binnen zijn. Omdat ik graag één bestelling maak met deze twee en een aantal carpro producten ben ik erg nieuwsgierig wanneer de producten op voorraad komen.

Ik heb het idee dat er weinig keus is in 4" machinale pads, klopt dat? Ik ben op zoek naar een finishing pad om een glaze/sealant of wax aan te brengen.

Gisteren een sms ontvangen dat de Monello Perfetto detailer spray eindelijk weer op voorraad is, blijkt dat er vandaag nog maar 37 stuks op voorraad zijn. Misschien de gallon verpakkingen invoeren?

Of anders een grote bulktank neerzetten?:lol

Ik zie dat de Monello Artico Magico Snow Foam niet op voorraad is. Wanneer kunnen we deze weer verwachten en wat is een goed alternatief voor de tussentijd?

Kan ik die tegelijk met een Monello tas bestelling met korting of is die actie dan niet meer geldig?
Want actie duurt nog rest van de maand? Maar tassen zijn er ook pas in feb toch?

Of moet ik hem dan nu alvast bestellen?

https://www.Carclean.com/product/Brinkmann/Brinkmann_MaxFire_Dual_Xenon_Rechargeable_Spotlight_101217

komt deze Brinkmann MaxFire nog terug in het gamma?

Is er al zicht op de binnenkomst van de nieuwe levering van pads? Zou leuk zijn als ik die nog mee kan nemen met de huidige nieuwsflits​