• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

@ addy,

Ik dacht het te combineren met Amsterdam maar ligt toch wat verder uit elkaar dan ik dacht...

@ Tim, gaan dit de 'nieuwe' pads worden die jullie aan het testen zijn?

Grtz

Shit alles is uitverkocht. Ik hoop snel, wilde zojuist bestellen. Dan kunnen de lege extran flesjes de prullenbak in:-b

Balen,

Had de Monello - Lege fles met verdeling en sprayer 250/700ml combi 6-pack graag willen bestellen.
Maar ff verder kijken of ik ze elders op internet kopen kan.

Dat gaat je niet lukken. Monello is het huismerk van carclean en van wat ik heb begrepen was de eerste binnengekregen batch beperkt.

Eens met IbizaSigno, geen huismerk. Wel bedacht door CarClean maar is ook gewoon te koop bij andere (web)winkels.

Over de spray flessen:
Dibbuz op 11-07-2013 16:32 zei:
En ze zijn binnen!

Sprayerpacks komen over een maand, er kwam een kleine luchtzending binnen om de flessen beschikbaar te maken.

Huismerk is het verkeerde woord omdat het merk ook door andere retailers wordt verkocht, maar het valt wel onder dezelfde BV. En wat ik met de beperkte batch bedoel isndat ergens stond dat er een spoed vluchtzending is geweest en de rest nog moet komen. Daaruit concludeer ik dat het wellicht nog niet mogelijk is geweest om de retailers te bevoorraden, maar het wel bij broertje carclean te krijgen was.

Nanolex Microfiber Towel=enig idee wanneer deze voorradig zijn?

heb dr gisteren 1tje ontfutseld bij Florian AKA Mister NANOLEX

@Tim,

Wanneer komt het vakje onder de lege flessen met de mogelijkheid je 06 nr in te vullen zodat je een sms krijgt als ze weer beschikbaar zijn ?

Groet,

Harko.

@Carclean: Is het bekend wanneer jullie de DJ sponsen binnen krijgen? Heel gesprek bij de stand gevoerd waarbij oa over de sponsen is gesproken. Puntje bij paaltje bleken deze (nog) niet in het assortiment van Carclean te zitten.

Ik zie in de webshop dat Monello Raffini Inizio Forza niet meer leverbaar is, maar de nieuwe Veloce staat er ook nog niet (maar wel in de V2 kit)? Komt ie nog apart in de shop of duurt dat nog even?