• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Reload over 1,5 week weer voorradig.

Sprayflessen van Monello komen deze week binnen. Het is dan nog wachten op de sprayers zelf, die komen volgende week binnen.

Wanneer zijn de onderstaande pads weer leverbaar?

Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Concorso Finishing Pad
Monello - Professional 3" Foam (Light) Polishing Pad - White

Is er al bekend of en wanneer de Auto Finesse - Detailing Kit Bag gaat komen ?

Datum is zover ik me kan herinneren al 3x gewijzigd en nu staat er helemaal geen datum meer bij.
Ik ben echt met spoed aan een nieuwe tas toe en ben wel erg benieuwd naar deze.

Is de nieuwe dodo niks voor je Arjan ?
DJMUBAG-Maxed-Up-Bag.webp

DJMUBAG-Maxed-Up-Bag-(2).webp

DJMUBAG-Maxed-Up-Bag-(3).webp

Veel te groot Markus, tas is bedoeld voor in de kofferbak.

Heb nu een Swissvax :
swissvax-cooler-bag-large-lg.webp

Op zich een hele mooie tas maar na 2 jaar toch wel toe aan vervanging.
Er hoeven eigenlijk alleen maar 250ml flessen & sprayers in te passen met wat doeken.

Ik zelf rijdt al een tijdje rond met de AF tas in de kofferbak en dat gaat perfect. Flesjes passen er in, doeken..etc!

Nog even geduld houden :cool

Extractor wordt niet meer verkocht? Die van AluTec was het beste? Heb hem gegoogled voor 159 euro (advies voor iemand anders btw, ik kan zo'n ding wel lenen)

DolomiteGreyTT;334684 zei:
Extractor wordt niet meer verkocht? Die van AluTec was het beste? Heb hem gegoogled voor 159 euro (advies voor iemand anders btw, ik kan zo'n ding wel lenen)
139,- incl verzending als je verder zoekt ;)

DolomiteGreyTT;334684 zei:

De Numatic George is de beste...

Google eens op UK en Numatic George, en je kunt hem aan bijna dezelfde prijs kopen... Vergeet dan wel niet de stroomadapter. ;)

@Tim,

Hoi wanneer is de Meguiar's Professional - Mirror Glaze M105 Ultra-Cut Compound - 237ml en de Meguiars - All Purpose Cleaner - 710ml weer op voorraad ?

Groet,

Harko.

Hallo Carclean,

kan je me zeggen wanneer de 'DAP900 V2 Raffini Starterskit - Power Pack' terug in voorraad komt? Volgende week weekje congé en zou het goed kunnen gebruiken :jippie

DAP900

Hoi Tim,

Ik had gezien dat er een pakket komt op de SSDD aanstaande zaterdag. Komt dit pakket ook in de Webshop of enkel op de SSDD?

Want qua benzine win ik niets als ik speciaal voor het pakket kom uit Hasselt (België).

Grtz en merci !