• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Is onderweg en dobbert ergens op de oceaan. Verwachten we eind volgende week als het mee zit anders die week erop.
 
  • Leuk
Reactions: Steven130690
De Waxaddict mini applicator is geschikt, je kunt ook de Supernatural Finger Mitt(s) gebruiken.
De Monello Disco Rosso/Nero is 80ppi maar daarmee zal het ook prima gaan lijkt me.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Kweenie of het aan de nieuwe website ligt of dat ik simpelweg niet weet dat ze uit het assortiment zijn, maar kan het kloppen dat Scholl - S30 niet meer in een KG-verpakking verkrijgbaar is? :)

Het viel nu ook pas op dat er 2 varianten zijn van de S30. (Nano-compound / Swirl-remover)

De 1kg S30 stond in mijn winkelwagen, maar is nu natuurlijk weg.

@Dibbuz
 
Er is een aantal producten dat niet in het nieuwe systeem staat. We moeten dat snel nalopen en alsnog importeren. Het zijn producten waarvan het productnummer niet uniek was. @Dibbuz
 
@Tim - Zijn dat dijgen die jullie zelf ook moeten constateren en dan weer moeten importeren? Of kan je zien dat er dijgen missen als je hier naar zoekt?

Misschien is het handig als men hun dingen melden wanneer ze iets zochten en niet konden vinden?