• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ik ben al een poosje (sinds zomer/herfst 2014) aan het kijken om mijn Monello woolpad te gaan vernieuwen, maar eigenlijk nog steeds niet leverbaar. Is er een schatting wanneer deze weer beschikbaar zijn, of is er een goed alternatief?
 
Monello Woolpad wordt door Lake Country gemaakt en zit in dezelfde zending Cordoba dus nog even geduld!

Hij kan in ieder geval al besteld worden:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Foamed_Wool_5_5_inch_Cutting_Pad_101648
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Bedankt Tim. Die nanovezels in de aanzet van de wollen vezels is dat nieuw? (ik kan me niet herinneren er ooit iets over gelezen of gehoord te hebben).
 
Hoi, ik zie dat de Gyeon Prep 1000ml niet voorradig is en de Monello Non-Ferro bundel met navulling. Enig idee?
 
wanneer zijn die setjes van gyeon weer op voorraad. zie net dat de mohs en prime op zijn. vaak komt er eerst nog te staan dat er nog stuk of wat op voorraad zijn. ik bedoel die setjes met de doeken erbij. die in de aanbieding zijn
 
Ik zie dat bij de luchtverfrissers van PB extra lange losse sprayers worden geleverd.
Zijn of kunnen deze ook los besteld worden? Makkelijk voor o.a. de literfles S&W....