• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Gaat die nog wel weer komen? Op de site van Waxaddict staat dit namelijk:

We will launch our full range of additives in November when we will phase out; hydrorims, slicksuds, QD, touchless, hydroglaze, leather cleaner & air fresheners as you will be able to make more advanced versions of these from your kit.
 
Deze keer zou zeker nog moeten maar de vraag is inderdaad of ze vervangen gaan worden door de BASE producten die je dan zelf kunt mengen met de toevoegingen. De vraag is of iedereen zit te wachten om zelf te gaan mengen... ik weet het eerlijk gezegd niet of dit nu verstandig is of niet. Time will tell...
 
Dat zelf mengen klinkt wel ontzettend leuk. Toch heb ik liever dat de producent de tests doet om tot een maximaal resultaat te komen van een bepaald product.
 
Wat ik er van mee kreeg op de interwebs is het wel een hoop besteld @Aficior, maar ik zoek het ook niet.
Van een flesje tien druppels nodig hebben, van de ander een drup... nee dan heb ik de (nu al overvolle) kast veel te vol.
 
Uhm, door de offtopic reacties misschien ondergesneeuwd, of passend bij het weerbeeld “mistig geworden“, maar mijn vraag was wel serieus bedoeld.
Komt Vortex helemaal niet meer? Of gaat Waxaddict volledig eruit?