• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ik zag dat Waxaddict nu 2 Ltr verpakkingen aanbied omdat de 500ml flessen niet voorradig zijn en voorlopig ook nog niet gaan komen. Krijgt Carclean deze ook of wachten jullie op de 500ml versies?
 
Wanneer wordt de Aqua Gleam Ionisatie Water Filter - 0ppm of de XL verwacht?
Zijn besteld, als alles goed gaat over 2-3 weken.

Wanneer komt de Waxaddict
Hydrorim Spray On Wheel Wax - 500ml weer op voorraad?
We hebben nog enkele flesjes gevonden en ingevoerd. Nieuwe levering gaat echt nog wel even duren.

Ik zag dat Waxaddict nu 2 Ltr verpakkingen aanbied omdat de 500ml flessen niet voorradig zijn en voorlopig ook nog niet gaan komen. Krijgt Carclean deze ook of wachten jullie op de 500ml versies?
De beschikbare 2L'ers zijn besteld en komen onze kant op.

Hopelijk eind volgende week of begin die week erop. Maar VP is nogal vaag met het leveren.

Is het bekend wanneer de rim weer op voorraad komt?

En de 500ml Prep?
Eind volgende week/begin die week erop als het meezit.
 
@Jahe,

Ik heb laatst gebeld met Flex. Er staan er 4000! in back-order en alles is al gereserveerd.
De verwachtte levering is ergens eind Juni. De productie in Duitsland ergens in een fabriek heeft stil gelegen vanwege 1 of ander klote virus...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Jahe
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wanneer komt de dap evo kit met gyeon weer op voorraad. Heb op het moment geen machine meer en het jeukt zeg maar...
 
Wanneer is Bilt Hamber auto foam terug voorradig?
Blijkbaar zijn ze net bezig met nieuwe verpakkingen.
 
Ze zouden het eind vorige week versturen maar ik heb nog niets gezien. Ik ga het navragen, ze zullen wel gek van me worden want ik vraag het elke week zo ongeveer :)
 
  • Leuk
Reactions: Esmid
Bilthamber is wederom vertraagd, ze kunnen nu zelfs geen datum meer noemen. :sweat: