• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

@Blacklight Ik zie niet echt in waarom dat iets voor ons zou moeten zijn? We richten ons op de autoverzorging en niet voedselindustrie. Of is er echt iets bijzonders mee waardoor deze voor car care bijzonder is?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Blacklight Ik zie niet echt in waarom dat iets voor ons zou moeten zijn? We richten ons op de autoverzorging en niet voedselindustrie. Of is er echt iets bijzonders mee waardoor deze voor car care bijzonder is?
Klopt helemaal, was ook gewoon een vraag en niet echt een suggestie.

De reden voor de vraag is omdat er in de benelux weinig verdelers zijn van het merk kwazar. Klanten van cc zijn met dit merk bekend en het zou een reden te meer zijn om een bestelling te plaatsen, of om een bestelling te verantwoorden aan het thuisfront :)

Je kan de vergelijking maken met dit product:
 
Die grill cleaner is zeker wel automotive gerelateerd

385D12B3-0138-4878-9FF9-EFC8DF29405C.jpeg
 
Geen idee, Flex was al door de eerste lading snel heel en we hebben nog geen datum gehad wanneer het er weer zou zijn.
Dit jaar durf ik nu nog wel aan ;)
 
Dat wordt lastig om twee redenen.
1. de vervoerskosten zijn zeer hoog op het moment en de zending met Wolfgang klein wat de vervoerskosten per product zeer hoog maakt. Het merk is al niet goedkoop maar wordt dan echt veel duurder en ik vrees dat er toch een limiet is aan wat men bereid is te betalen voor heerlijke producten ;)
2. Wolfgang moet meewerken aan de juiste etikettering van de producten voor de Europese Unie markt. Doen ze dat niet dan mogen we ze straks gewoon simpelweg niet meer verkopen.

Dus Wolfgang is een groot vraagteken op het ogenblik omdat voor beide problemen nog geen oplossing is.
 
Nog voordat jullie AVA verkochten had ik al een AVA Go 150. Helaas niet met de staal versterkte slang. Mijn slang knikt erg snel. Is er misschien een mogelijkheid om een 8 mtr staal versterkte slang bij jullie aan te schaffen?
 
Toevallig vandaag nog achteraan gegaan. Boot zou morgen in de haven aan moeten komen (Rotterdam) maar op de tracking lag deze nog aan de kust van de VS. Dus even gebeld en er is grote vertraging. Nu had ik het al ruim genomen maar helaas niet ruim genoeg. Zou nu de 19e van deze maand in de haven moeten zijn maar als we het voor 1 maart hebben zou ik al blij zijn. Het is niet anders :(
 
Kwam hier met de vraag voor wat poorboys producten maar las het hier boven al Dat is balen van de poorboys producten hier ook spray en wipe en apc al tijden op het verlanglijstje staan weer.
Maar we wachten het (stiekem niet zo) geduldig af!