• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Helaas geen idee. Ze waren bij Ava op het moment van bestellen niet op voorraad en er was geen indicatie beschikbaar.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Goedenavond. Enig idee wanneer de bilthamber autofoam en/of touchless weer leverbaar zijn? Weer een bestelling op het oog maar zou deze graag meenemen hierin :D
 
@MeganeRS Oops, vergeten. Bilthamber is onderweg maar vanuit Engeland is het sinds de Brexit altijd lastig. Het kan een week duren maar we hebben ook meegemaakt dat een zending drie weken in een depot stond omdat de douane lastig deed. Hopen dat het nu niet weer is :)
 
  • Leuk
Reactions: Neelis en MeganeRS
Komen er vervangers voor de paarse kwazars? ik ga nu de APC maar gewoon in de blauwe doen, en daarna even met schoon water doorspoelen. Aangezien het interieur denk ik maar een keer of 5-6 jaar aangepakt wordt waarbij hij nodig is overleeft ie dat vast wel een paar jaar, maar toch.
 
Nee voorlopig niet. Er waren teveel meldingen dat de sprayer er geen zin meer had (werden ook niet doorgespoten). Of een sprayer wel of niet verstopt is van meer afhankelijk dan alleen een pH waarde. Zolang je de sprayers na gebruik doorspoelt verwacht ik geen problemen met de normale Kwazar flessen.
 
  • Leuk
Reactions: tim86