• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Nee helaas, die zending dobbert nog op de oceaan, dat duurt nog wel even. Flinke vertraging met deze zending. Verwachting is nu eind juni/begin juli :(
 
  • Verbluft
Reactions: schaef en RoyR
Krijgen jullie ook eerdaags de nieuwe Lake Country Light Cutting Fiber w/ Orange Foam pad binnen?

@schaef Voorlopig niet helaas. Het hangt ook af van de prijs. Dankzij de lage Euro, hoge verzendkosten en stijgende prijzen zijn sommige pads schreeuwend duur geworden. Er is gewoon een limiet aan een prijs voor een polijstpad hoe goed deze ook is. Dus ik kan niet zeggen of deze zeker gaan komen. Als het even kan wel.

Ik zou graag willen weten of er alweer een nieuwe levering op de planning staat. Wil nog graag de LC HDO orange polish pads in alle afmetingen maar is helaas niet leverbaar.

Dan heb ik de gehele range mooi opvolgend. :D
 
  • Leuk
Reactions: Ciamician
Is er al bekend wanneer de Monello Artico Magico weer in voorraad is?
Ik ben een set aan het samenstellen voor een goede kennis en die wil graag de Lancia 2.0 kit met Foam en ik zie dat de Lancia wel op voorraad is maar de foam niet...
 
Er zijn diverse varianten van Flexipads besteld en hopelijk snel hier.
In nood gevallen hebben we nog een aantal licht gebruikte liggen dus als je echt omhoog zit mail dan even.
 
Ik zou graag willen weten of er alweer een nieuwe levering op de planning staat. Wil nog graag de LC HDO orange polish pads in alle afmetingen maar is helaas niet leverbaar.

Dan heb ik de gehele range mooi opvolgend. :D

Ook interesse in de Lake Country HDO light cutting pads. Jammer dat deze nog niet in het assortiment zitten.