Beste vrienden,
Ik heb een klein filmpje gemaakt ter vergelijking van bovenvermelde producten.
(edit: moest deze topic niet in het juiste forum staan, mijn excuses!)
Ik heb mijn motorkap (ongeveer) ingedeeld in 2 delen (links/rechts).
Vorige week zaterdag auto gewassen, zondag ;
1 helft proper gemaakt met Poorboys Spray and Wipe, en dan Quick Detailer Plus aangebracht,
de andere helft proper gemaakt met Meguiars Ultimate Quick Detailer, en dan Ultimate Quick Wax gebruikt.
vandaag (1 week later);
Een duidelijk verschil denk ik !
Aan ONZE linkerzijde(=passagierszijde) blijft het water eerst sterk verspreidt liggen op de auto, waarna het grotendeels wegloopt, met nog
weinig water als "residu".
Aan onze rechterzijde(=bestuurderszijde) lijkt de bescherming meer hydrofoob, mooie beading, druppels zijn mooi rond en bij het groter worden lopen ze "sneller" over de lak, maar er blijft uiteindelijk wel meer water liggen op de lak.
Welk effect heeft jullie voorkeur? Waar zijn we naar op zoek en waar doen we het voor?
EN welke zijde is PB/Meg??? gokje? (ten gepaste tijde zal ik het "verklappen")
Bijkomend;
Blijft toch een gek fenomeen;
En de held van de natie blijft voor mij toch Poorboys Wheel Sealant;
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Groetjes Lode
Ik heb een klein filmpje gemaakt ter vergelijking van bovenvermelde producten.
(edit: moest deze topic niet in het juiste forum staan, mijn excuses!)
Ik heb mijn motorkap (ongeveer) ingedeeld in 2 delen (links/rechts).
Vorige week zaterdag auto gewassen, zondag ;
1 helft proper gemaakt met Poorboys Spray and Wipe, en dan Quick Detailer Plus aangebracht,
de andere helft proper gemaakt met Meguiars Ultimate Quick Detailer, en dan Ultimate Quick Wax gebruikt.
vandaag (1 week later);
Een duidelijk verschil denk ik !
Aan ONZE linkerzijde(=passagierszijde) blijft het water eerst sterk verspreidt liggen op de auto, waarna het grotendeels wegloopt, met nog
weinig water als "residu".
Aan onze rechterzijde(=bestuurderszijde) lijkt de bescherming meer hydrofoob, mooie beading, druppels zijn mooi rond en bij het groter worden lopen ze "sneller" over de lak, maar er blijft uiteindelijk wel meer water liggen op de lak.
Welk effect heeft jullie voorkeur? Waar zijn we naar op zoek en waar doen we het voor?
EN welke zijde is PB/Meg??? gokje? (ten gepaste tijde zal ik het "verklappen")
Bijkomend;
Blijft toch een gek fenomeen;
En de held van de natie blijft voor mij toch Poorboys Wheel Sealant;
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Groetjes Lode