Vandaag (07-12-08) een update, en dat nog wel op m'n verjaardag ...
Ik heb de wagen alleen gewassen, voor de rest niets anders.
Zo stond ie er vanmorgen bij, grote druppels die deels nog bevroren waren 8o
Bij het afspoelen vóór het wassen was er weinig beading te zien, dus werd het tijd om de wagen te wassen met PB S&S shampoo en The Bone.
Na het wassen en afspoelen was het tijd om te zien of er nu wel enige beading te zien was.
Eventjes om het geheugen op te frissen de foto waarbij ik de diverse waxen heb aangebracht:
Links de PB Natty's Blue, Zylöm Carbon, GG Pete's 53, Meguiars M26 en Meguiars M16.
Tijd voor de bandjes.
Zo zagen de banden eruit nadat ze gewassen zijn. Puur en alleen met het restwater waarmee ik eerder de auto heb gewassen. Ik heb de EZ Brush en een goedkope microfiber washandschoen hiervoor gebruikt.
Juist deze keer géén Meguiars WB gebruikt omdat de velgen nog goed in de PB Wheel Sealant staan.
Ik heb eerlijk gezegd géén verschil tussen de banden produkten kunnen zien na 1 maand ... :weetniet
Op verzoek van Daf-44 en DKBM heb ik de bandjes 50/50 behandeld. Dat wil zeggen, 2 produkten, namelijk de PB B'nB en de Meguairs Tire Gel aagebracht op 1 band.
Hierbij heb ik een klein stukje van de band juist niet gedaan, lijkt me wel zo eerlijk en makkelijk te vergelijken.
Let wel, ik heb direct een foto gemaakt nadat ik de produkten heb aangebracht.
Half uurtje later. De Meguiars gel blijft langer glimmen, de PB B 'n B wordt wat matter.
Het interieur gedaan met Dodo Mister Pink. Was wel nodig ook ... :-&
Ruim 2200 kilometer in 1 maand gereden ... 8-())
Ik heb wel rondom gezien dat het nodig is om de wagen te gaan kleien. Hier en daar zitten kleine teer spettertjes die niet meer weg gingen met het wassen.
De trims heb ik deze keer overgeslagen, die komen volgende keer aan de beurt.
Tot de volgende update :!