Tijd voor een nieuwe update. Sinds de laatste is er niets meer gedaan aan de auto. De wagen is door alles geteisterd, sneeuw, ijzel, (extreme) kou, vuurwerk (letterlijk, daarover meer), pekel enz.
Om tot een eerlijke test te komen, heb ik de auto volledig gekleid, behandeld met SSR1 i.c.m. een witte LC pad.
Tevens de wagen behandeld met PB Proffesional Polish.
Zo stond de wagen vóórdat ik begonnen was. Redelijke beading van de regen.
Moeders had het vermoeden dat iemand zijn deur te hard had open gegooid, maar ik denk dat deze deuk veroorzaakt is door een vuurpijl }
w
De vuiligheid na het kleien van de motorkap. Toch nog redelijk veel voor een auto die 3 maanden gelden uit de showroom rolde.
De auto volledig behandeld met SSR1 en een witte LC pad omdat hier en daar wat lichte krasjes zaten.
Voor de nieuwe waxtest heb ik de volgende waxen gebruikt:
Collinte #476S, #915, #845 en Dodo Rubbishboy Juiced Edition Wax.
De waxen laten zit makkelijk aanbrengen, vooral de #845. Uiteraard voor elk produkt een nieuwe pad gebruikt.
Kleine noot:
De rest van de auto heb ik behandeld met de Collinite #915. Ik vindt deze persoonlijk echt een kl0tewax om af te nemen. De M16 is een bitch, maar geloof me, deze is nóg erger. Ik heb de wax zo dun mogelijk aangebracht. Ik moest tot 2 keer toe de gehele wagen nalopen met PB S&W om alles weg te krijgen.
Wat mij betreft gebruik ik deze wax niet meer }
w
Qua diepe glans een topper, dat dan weer wel.
Uiteraard de rest van de wagen netjes behandeld met PB B'nB, PB TR, Megs GC.
Tot de volgende update