Deze titel, full detail, dekt de klus ruimschoots. Nog geen jaar oud toen hij bij mij kwam, maar toch, wat stond deze er al knap bij zeg.
Behalve deze 2 lichte krassen op de voorbumper, zo goed als geen swirl te bekennen. Zoals je zelf kunt zien.
Na het wassen en kleien de krassen voorbehandelt met Monello mezzo op oranje. Daarna de hele auto met Finale op de witte foampad.
De wielen waren in de winter al los langs gebracht voor een coating van Gyeon (Rim).
Alle trims gingen in de Gyeon Trim en de lak kreeg een laagje Collinite 845. En zo kom je voor de verandering eens snel bij de eindplaatjes uit .
Een rondje om de auto.
Het interieur had aan een stofzuiger en een licht vochtige doek genoeg. De kunststofdelen waren als nieuw en vol van kleur
dus dan is smeren met een dressing al gauw overkill, in mijn ogen.
En als afsluiter nog een paar reflectie- en detailshots.
Bedankt voor het lezen, groeten van Martin.
Behalve deze 2 lichte krassen op de voorbumper, zo goed als geen swirl te bekennen. Zoals je zelf kunt zien.
Na het wassen en kleien de krassen voorbehandelt met Monello mezzo op oranje. Daarna de hele auto met Finale op de witte foampad.
De wielen waren in de winter al los langs gebracht voor een coating van Gyeon (Rim).
Alle trims gingen in de Gyeon Trim en de lak kreeg een laagje Collinite 845. En zo kom je voor de verandering eens snel bij de eindplaatjes uit .
Een rondje om de auto.
Het interieur had aan een stofzuiger en een licht vochtige doek genoeg. De kunststofdelen waren als nieuw en vol van kleur
dus dan is smeren met een dressing al gauw overkill, in mijn ogen.
En als afsluiter nog een paar reflectie- en detailshots.
Bedankt voor het lezen, groeten van Martin.