• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Renault twingo

Martind8b

Detailing guru
18 apr 2013
215
153
In de buurt van Alkmaar
Deze titel, full detail, dekt de klus ruimschoots. Nog geen jaar oud toen hij bij mij kwam, maar toch, wat stond deze er al knap bij zeg.

CombiKrasTwingo.jpg


Behalve deze 2 lichte krassen op de voorbumper, zo goed als geen swirl te bekennen. Zoals je zelf kunt zien.

CC0600.jpg


Na het wassen en kleien de krassen voorbehandelt met Monello mezzo op oranje. Daarna de hele auto met Finale op de witte foampad.
De wielen waren in de winter al los langs gebracht voor een coating van Gyeon (Rim).

CC0656.jpg


Alle trims gingen in de Gyeon Trim en de lak kreeg een laagje Collinite 845. En zo kom je voor de verandering eens snel bij de eindplaatjes uit ;) .
Een rondje om de auto.

CC0664.jpg


CC0646.jpg


CC0647.jpg


Het interieur had aan een stofzuiger en een licht vochtige doek genoeg. De kunststofdelen waren als nieuw en vol van kleur
dus dan is smeren met een dressing al gauw overkill, in mijn ogen.

CC0666.jpg


CC0668.jpg


En als afsluiter nog een paar reflectie- en detailshots.

CC0674.jpg


CC0687.jpg


CC0679.jpg


CC0621.jpg


CC0651.jpg


Bedankt voor het lezen, groeten van Martin.
 
Netjes. Hoe ben je met de striping aan de zijkanten omgegaan? Afplakken?

mijn vrouw heeft ook een twingo, die binnenkort aan de beurt is.
 
Staat er weer keurig bij zo. Mooi dat de auto zo netjes door de eigenaar wordt onderhouden. Dat zie je er duidelijk aan af.