• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Power- /melaminespons

extra apc gebruiken is eigenlijk niet nodig, sponsje met water is voldoende.
bij hardnekkige vlekken kan het wel
dat de actionsponjes snel slijten ligt aan de kwaliteit.
pas wel op met glanzende oppervlakten EN leer, de sponsjes schuren wel degelijk, glans wordt dof en met leer kun je op dunne plekken gemakkelijk 'door' de kleur heengaan.
 
Hoeft niet speciaal van action te zijn hoor.
Kruidvat, blokker, en nog tal van winkels verkopen zulke sponsjes.
Heb er van action en kruidvat, en een kennis van me verkoopt er ook in zijn detailing shop dus die ga ik ook zeker testen.
Volgende maand krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning, en daar gaan die sponsjes snel op zijn tijdens de grote schoonmaak.

Maar ik zou ze niet voor alles toepassen en gebruiken hoor wat auto betreft, maar op trims, glas en interieur zijn ze zeer handig.
Ik zie het al gebeuren dat er mensen zijn die denken dat ze hun wagen er ook mee kunnen "kleien" enz enz... :D
 
Ben vanmiddag ook bij de action geweest en helaas moet ik Jim toch even corrigeren ..........................
Ze kosten geen €0,99 maar € 0.96 :D
Toen ik vroeg of ze melamine sponzen verkochten keken ze of ze water zagen brandenrofl
Na wat zoeken heb ik ze gevonden, bij de Action heten ze officieel BlinQ power spons
Indedaad een drol voor 5 van die sponsjes en wat kan het schelen dat ze minder duurzaam zijn, € 0.20 per spons is niets.
We geven bij Carclean vermogens uit aan dure poetsspullen .....
Ga ze morgen proberen.
Ciao.
 
Roeland zei:
Ben vanmiddag ook bij de action geweest en helaas moet ik Jim toch even corrigeren ..........................
Ze kosten geen €0,99 maar € 0.96 :D
Toen ik vroeg of ze melamine sponzen verkochten keken ze of ze water zagen brandenrofl
Na wat zoeken heb ik ze gevonden, bij de Action heten ze officieel BlinQ power spons
Indedaad een drol voor 5 van die sponsjes en wat kan het schelen dat ze minder duurzaam zijn, € 0.20 per spons is niets.
We geven bij Carclean.com vermogens uit aan dure poetsspullen .....
Ga ze morgen proberen.
Ciao.
op naar de action en zie hier het resultaat :D

kosten onder de 8 euries :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat je die Vikan velgen dildo in de uitlaat gaat gebruiken,die vezel is zo hard als de pest,en dat staal erin vind ik ook niet echt lekker:no
 
nicknameless zei:
Jim,

de trims goed ontvetten en daarna niets meer aanbrengen, alleen de DJ TS ;)
ik mag hopen dat de trims dan wel genoeg ontvet zijn als je met het sponsje tekeer bent gegaan ?
of zie je dat anders?:s
 
bartr123 zei:
Ik hoop dat je die Vikan velgen dildo in de uitlaat gaat gebruiken,die vezel is zo hard als de pest,en dat staal erin vind ik ook niet echt lekker:no
haha klopt was te goedkoop om te laten liggen, maar je kent het produkt dus :p :D
 
Heb m laatst eens zien hangen bij een automaterialen shop,verschoot me de rambam over de hardheid....
Binnenkort loopt oom agent er mee rond als vervanger van zn gummiknuppel.
 
Dit superprodukt gebruik ik ook al een tijdje. Natuurlijk hier niet vermeld want wie weet wat ze van je gaan denken.:D
Zorg wel dat je er een stuk of twintig van op voorraad hebt want al je een maal begint met die dingen dan vliegen ze er doorheen, ze slijten vrij snel maar kosten ook niks.
Ik heb wel meer dingen van de Action maar pas op niet alles werkt zo goed als deze sponsjes.
Het bandenborsteltje blauw/wit waar ik er twee van heb versleten komt er niet meer in, het handvat breekt te makkelijk af.
En die paarse tape waarvan je denkt "ha dat werkt net zo goed als die blauwe van Tim" no way, die waait er al af als je hem nog aan het opbrengen bent.
 
@onno11, ik heb ook die ruitenreiniger en die velgenborstel. De borstel spetter wel een beetje maar voor die paar cent mag ik daar niet over zeuren :D. De ruiten reiniger werkt ook perfect.
 
Binnetie zei:
@onno11, ik heb ook die ruitenreiniger en die velgenborstel. De borstel spetter wel een beetje maar voor die paar cent mag ik daar niet over zeuren :D. De ruiten reiniger werkt ook perfect.
we gaan de "action "meemaken :-b
 
Ik heb die sponsjes ook al eens gebruikt. Op zich werkt het wel maar ik wordt helemaal kriegel dat ze zo brokkelen en kleine stukjes achterlaten.....Maar ze kosten inderdaad geen drol en het oppervlak wordt er inderdaad goed schoon mee.

Wat ik altijd mee laat nemen van de action zijn de blauwe grote supervezeldoeken. Wellicht niet de zachtste maar na een keer of twee als uitpoestdoek worden ze langzaam gedegradeerd naar afdroog- en tot slot schoonmaakdoek. De supervezelsponsjes (langwerpige spons overtrokken emt supervezeldoekje) vind ik geweldig. Prima om een quick detailer, of quick wax aan te brengen.

Mijn moeder koopt de action regelmatig leeg en dan neemt ze voor mij altijd een nieuw voorraadje mee. Ben ik voor nog geen 2 tientjes weer een paar maanden klaar.

Let wel,...ik heb ook nog een paar mooie doeken van poorboys en die zijn wel een klasse beter. Zachter en dikker. En deze blijven ook langer mooi. Maar eerlijk is eerlijk met die dure poorboys doeken ga ik niet de onderrand van de deuren afnemen. Daar zijn die action doeken voor ....maar met een nieuwe action supervezeldoek kun je ook uitstekend de wax uitwrijven.

Alle waar is naar zijn geld en dat uit zich dan vooral in levensduur.
 
Bedankt voor de tip met de action sponsjes, mijn trims er mee gedaan daarna een beetje APC en daarna weer trim restorer.
Helemaal als nieuw en eindelijk die waxresten eraf :)