• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Scholl S20 + Navy pad

Gisteren gebruikt en de hele auto mee gedaan. Je red het idd makelijk, zelfs soms niet zuinig in gebruik geweest, door die grote dop opening. Heb ook nog ongeveer de helf over nu.

Werkt erg goed naar mijn mening. Wel is de pad wat aan de harde kant maar na een keer uitspoelen werd hij al wat soepeler. Denk wel ongeveer 75-80% correctie behaald op de harde vag lak. Glans is subliem. Dit spul geeft niet wit af op kunststoffen van mijn vag auto, dus heb hem niet afgeplakt.

Krijg het niet geheeld goed op de foto, maar hier en paar voor het gezicht


PS iemand een idee, op de iPad staan de foto's gewoon goed?!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    362,2 KB · Weergaven: 458
  • image.jpeg
    image.jpeg
    231,8 KB · Weergaven: 433
  • image.jpeg
    image.jpeg
    279 KB · Weergaven: 430
  • image.jpeg
    image.jpeg
    277,3 KB · Weergaven: 446
  • image.jpeg
    image.jpeg
    343,3 KB · Weergaven: 439
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Mrkawa
En dat heb je behaald met een dap500 zo te zien? Knap resultaat met de 500 op een VAG lak.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
 
vandaag was het mooi weer om de S20 uit te proberen, eerst geprobeerd de motorkap met mezzo en oranje carclean pad, helaas niet het gewenste resultaat, toen gezocht tussen de oude pads en een oranje pad gevonden van chemical guys geloof ik, en deze met S20 gebruikt (ik vond de blauwe hexpad wat te zware combo) en ik moet zeggen dat werkt erg goed, blij verrast.

345kcyg.jpg
 
Laatst bewerkt:
eeh als je het met het kleine sample flesje hebt gedaan dan ja, dan heb je te weinig gebruikt.
ik heb met de scholl actie meteen een grote fles en een kleine lege knijpfles gekocht en verschillende scholl pads.