• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RIMMATS: Is dit product een meerwaarde voor onze shop?

Vind je dit product een meerwaarde voor onze shop?

  • Yes!

    Stemmen: 4 28,6%
  • Nope!

    Stemmen: 4 28,6%
  • Wellicht niet voor mij maar ik zie wel potentie.

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.541
198
45
We overwegen dit product op te nemen in het assortiment omdat het een vrij uniek product is.
Het idee is dat je de banden veel makkelijker kunt reinigen en de kans op ongewenste steentjes die op je materiaal zitten of weg worden gespoten hiermee wordt verkleind.
Een set van 4 stuks zou op €75 incl. BTW uitkomen.

1727765680710.png


Wat denken jullie?
 
  • Leuk
Reactions: Francky en schaef
grappig idee.

vind het aardig prijzig. en het lijkt me klote werk om de wagen er op te rijden. (heb wel eens houten balken laten vliegen door iets te veel gas geven)

maar... waarschijnlijk zou ik ze kopen ja....:D
 
Ik zie vooral de meerwaarde als je een oprit hebt met grind/split. Met reguliere bestrating zie ik er het voordeel niet zo van in, wel dat het weer "gedoe" toevoegt aan het wasproces. Ik sla over.
 
grappig idee.

vind het aardig prijzig. en het lijkt me klote werk om de wagen er op te rijden. (heb wel eens houten balken laten vliegen door iets te veel gas geven)

maar... waarschijnlijk zou ik ze kopen ja....:D
Dat is ook een van de redenen om deze poll te starten. Ze zijn vrij prijzig.
Helaas is het vervoer (en invoerkosten) vanuit Engeland vrij prijzig per set waardoor ze ook een stuk duurder zijn in onze shop (als ze komen).
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Als ik een grind of split pad had dan wel maar nu zou ik ze niet kopen, als ik ze zou krijgen zou ik ze niet gebruiken omdat het meer moeite kost en voor mijn situatie geen verschil maakt.
 
Idee is goed, formaat vind ik wat klein.
En er op rijden terwijl ze in grind liggen ? dat moet dan met veel beleid.