• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ron207 ook hier

Ron207

Detailing rookie
2 jun 2008
92
0
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf en vooral mijn auto hier even voorstellen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Momenteel ben ik 26 en van kinds af aan ben ik op 1 of andere manier besmet met het Peugeot virus, ik ben denk ik geboren met een "leeuwenhart" en heb dan ook al 4 scooters en 5 auto's van dit merk in mijn bezit gehad. De auto op de foto is inmiddels mijn 2e 207 en de eerste had precies hetzelfde kleurtje met het grootste verschil dat dit een Feline THP (1.6 Turbo voor de niet kenners) is en de vorige een 1.6 met 110Pk. was.
Inmiddels ben ik al een tijdje bekend met Meguiars maar eigenlijk nooit verder gekomen dan het met de hand poetsen van de auto.
Er worden behoorlijk wat kilometers met de auto gereden en steenslag is dan ook vijand nummer 1, ik hoop hier in de toekomst nog eens wat tips en tricks te leren om dit verschijnsel zo goed mogelijk te bestrijden. Ook ben ik sinds het allereerste begin actief op het forum van de 207club en ben dan ook op die manier in aanraking gekomen met carclean.

Genoeg getypt en nu eens kijken wat er allemaal nog te leren valt.
 
MrSandman zei:
Welkom op het forum! Mooie Peug!!!

En je volgende word een 406 coupe? o:)

THNX!
Maarre heb net een huis gekocht, anders was ik nu voor een 308PackBusiness of in de toekomst voor een 308RCZ gegaan :p
 
Ron207 zei:
MrSandman zei:
Welkom op het forum! Mooie Peug!!!

En je volgende word een 406 coupe? o:)

THNX!
Maarre heb net een huis gekocht, anders was ik nu voor een 308PackBusiness of in de toekomst voor een 308RCZ gegaan :p

ai ai ai, die zijn ook erg mooi :p

Maar hier kun je echt nog lang mee voort. Ik heb wel 'n 406 coupe, maar m'n volgende word hoogstwaarschijnlijk geen Peugeot meer.