• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

ik ben over nijmegen terug gereden en wat gas erop,scheelde 20 minuten :grinning:

heb een leuke dag gehad en eea bijgeleerd :cool: :cool:
 
die plate is door ene dennis (dibbuz) in mij tas gestopt:D

wel goed voor je portemonee om eerder weg te gaan iig... (nu ook in bezit van een brinkmann)
 
TINUS !!!!!!!!

en de rest van de crew natuurlijk.

Wat een geweldige dag.
Gezellig, lolletje af en toe, maar ook verschrikkelijk leerzaam
Ben voor me zelf over alle resterende drempels heen gestapt.

Wetsanden, exentrisch nat schuren, niets is meer te dol.
Geen spijt dat ik mee gedaan heb, echt nuttig de tijd besteed.

Tim, Dennis, Adrie, Kees, Dana en Bert en TINUS

Bedankt voor jullie tijd, aandacht en poetsliefde / geduld.

Maar nu dat dak nog.......]-0
 
Het was een zeer gezellige en leerzame dag vandaag. Vooral van wetsanden veel bijgeleerd.

Martijn, nogmaals bedankt voor het organiseren en presenteren en de rest van de crew natuurlijk ook. Zeker voor herhaling vatbaar, vooral als je nog geen ervaring hebt met de rotary haast een must, zeker als je geen auto's wil verwonden :D

@tinus: hoe heet die schuurplate ook al weer? Blond he, dan je vergeet je dat sneller. Heb je nog wat extra koeken meegenomen naar huis?
 
Mensen,koekenbakkers, Martijn en de Carclean-crew, allemaal een gezellige en leerzame dag hebben jullie mij gegeven ! Met de rotary ga ik vanaf heden proberen te finishen ! Zal best lukken, door de zeer goede uitleg van Martijn (Tinus)
Carclean c.s. : Prima lunch en leermeesters ! (Cees, je was een beetje laat....je had eerder moeten komen ! Beter een poetspartij dan een matpartij,
hahahaha :D )
 
Jongens de rallye glimt mooi :) kan ik hem van de week uit elkaar slopen :D
Wie is er zo mooi door de lak heen gegaan bij de motorkap?:-&
 
Iedereen heeft lopen raggen op de motorkap. Laten zien hoe het dus ook niet moet :D

Wat is er in godsnaam met het dak uitgespookt? Lijkt wel of die behandeld is met latex en een vachtroller 8o

Oh ja, het linkerdeel van de achterklep heeft ondergetekende gedaan. ;)
 
dat idee had ik ook, maar het is spuitwerk geweest... heb je de overspray niet gezien :D
Welke mug had trouwens mijn auto verplaatst? Ik paste niet eens achter het stuur toen ik instapte.:-b
 
Tim, Dana, Dennis, Adrie, Kees, Bert en (last but not least) TINUS.

Een erg leuke dag en ook weer bijgeleerd en nieuwe dingen/handelingen geprobeerd.

Leerzaam: zeker weten!
Nuttig: zeker weten!
Gezellig: zeker weten!

:)^ :)^ :)^
 
Ik sluit me aan bij de eerdere reactie's het was een top dag, erg gelachen ook ! Vooral het "jewellen"

Ik zal de paar foto's die ik heb vanavond even uploaden....
 
ja, dat jewelen is GOED MAN !!!

Ik ga dat ook doen. Zeker met al die restje turtle die ik nog heb.

Dan ben je zo door je laatste 1 1/2 liter heen. :D
 
ok met de mothers wax is er flink tekeer gegaan.

marike, als je de schuurpad's bedoelt... dat was het "abralon systeem" van mirka
 
madtraxx zei:
Jongens de rallye glimt mooi :) kan ik hem van de week uit elkaar slopen :D
Wie is er zo mooi door de lak heen gegaan bij de motorkap?:-&
Zz

Zal geen namen noemen maar dat was onze leermeester:D
 
@marike, pas wel op he:grinning:

alfa / fiat lak is heel anders als de audi..:ja

kijk maar wat er kan gebeuren:

4a89589c1fcbd-P1000570.JPG


dat was een plekje op de motorkap die ooit eens door iemand gevuld is..

zijn maar 3 halen 1500 en 2 halen 3000 over gegaan.....

maar dit is niet zo een probleem, deze was al gevuld, alleen zag het er niet uit.. ik zal hem netjes vullen..
 
Het was een leuke dag; bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid. Ik hoop dat wij jullie genoeg hebben laten zien en voelen dat het werken met een rotary of het wetsanden juist helemaal niet moeilijk is mits je het gevoel maar hebt. :)

Ik ben benieuwd naar jullie vervolgstappen; hou me op de hoogte :)^

De schijven die ik gebruikte voor het machinaal wetsanden zijn inderdaad het 'abralon' systeem. Te verkrijgen bij met name bootonderhoudwinkels (ja, hoe heten die winkels ook alweer.... :grinning: ) voor een paar euro. Je hebt hierbij wel een tussenschijf nodig van ca. 10 euro. Verkrijgbaar van 1000-4000 grid, en ik adviseer een paar van 1000-2000-3000 mee te nemen. Wel HEEEEL goed nathouden (ook de pad zelf goed insprayen!). Met dit systeem heb ik een volledige boot gewetsand een paar maanden terug KLIK HIER

Een paar foto's die ik nog heb gemaakt:
P1020745.jpg

P1020746.jpg

P1020747.jpg

P1020748.jpg

P1020749.jpg

P1020750.jpg

P1020751.jpg

P1020752.jpg

P1020753.jpg

P1020755.jpg

P1020756.jpg

P1020757.jpg

P1020758.jpg

P1020759.jpg

P1020760.jpg

P1020761.jpg

P1020762.jpg


En natuurlijk de 'jewelsessie' van 15 minuten... :grinning:
P1020763.jpg

P1020764.jpg


Wanneer de volgende clinic? :grinning: