• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

Let op: omdat madtraxx helaas niet kan meedoen is er 1 plek beschikbaar gekomen!

Wie wil alsnog meedoen; PM mij zsm!
 
verwachten we nog problemen met het verkeer eigenlijk.

Ik kom via de A4
Gaat dat lukken rond die tijd, of kan ik naast Schummi in de file komen ivm dat bavaria gedoe??
 
Gewoon binnendoor , niks aan de hand ! Ze komen van heinde en ver (allemaal via de A12 en de A4) Houdt daar maar rekening mee ! Maar misschien zoals Snitser zegt zal het `s morgens (voor 11en) wel mee vallen ! ;)
 
update startpost: 1 plek vervalt wegens omstandigheden.

Dus nog 1 plek vrij! PM of mail mij als je interesse hebt :party:
 
jeetje tinus, opkomst valt mij bar tegen eigenlijk

beroerd voor degene die niet komt

komt jeffry rallye niet mee? als die geoefend had met de dap, kreeg hij van jou een rotary:D :D
 
Opkomst is toch hardstikke goed? bijna vol :party:

Inderdaad; Jeffrey mocht met mijn machine als hij had geoefend :grinning:

Dus Jeffrey, heb je je gehouden aan je woord? ]d~^
 
Ik heb er zin an

Kans zit er wel in dat ik al rond 15.00 zal vertrekken.
(Is niet anders te regelen helaas)
Maar even kijken hoe het loopt.

Maar 4 uur lang in de handen van het geweldige demo-team moet voldoende zijn.

:party:
 
Heb de koeken net in de remkast gestoken zodat ze lekker kunnen rusten en vannacht de oven in kunnen.

Dus word smullen morgen :heart_eyes:
 
wat nemen jullie allemaal mee dan?
ik heb vanacht nog vrolijk van 9 tot half 9 vanochtend gewerkt, dus niet zo heel fris..

zat te denken om alleen emmertje sop+mitt+droog doek.
eventueel klei en dodo BS

uiteraard de ferm rofl

menzerna's en witte en zwarte kompressor..

bij cc liggen mijn monello's en wol e.d. dus die hoef ik alleen mee terug te slepen...

mis ik dan nog wat?
 
Ondergetekende is morgen ook present. Eventueel om hier en daar wat bij te staan met raad en daad.

Uiteraard neem ik de Festool rotary mee. :-"

Gr. Patrick
 
Wat ik meeneem:

AEG PE-150 Rotary

25m verlengsnoer

Meguiars So1o Systeem
-Rode Woolpad
-Gele Woolpad
-Gele Foampad
-Zwarte Foampad
-M86 Cut and Polish cream

Lake Country Oranje pad
Lake Country Witte pad

PB SSR 2.5
PB SSR 1

4 Meguiars MF Doeken

Brinkmann Lantaarn

Oordoppen

Ik ben nog niet van plan aan mn eigen auto te werken. Bovendoen ontbreekt me nu de tijd om haar nog even goed te wassen. Morgen zal er dus minimaal één niet al te schone auto bij carclean staan. helaas maar t is ff niet anders
 
Net mijn scheurijzer even gewassen. Kleine beurt, want als ik morgen aan de slag ga, vind ik het zonde om de was er weer af te polijsten. Velgen schoon, bandjes gedaan. Binnenkant overgeslagen, helaas geen tijd. Nu de spullen nog klaarzetten, koeken heb ik bij me Tinus, en Thabird ook zag ik, dus we zullen geen honger lijden in ieder geval. Ik heb er zin in en hoop dat ik wat opsteek maar dat zal ongetwijfeld zo zijn. Tot morgen!!!