• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[RoyR] Peugeot 308 2014 Blanc Nacré

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
7.848
193
44
Den Haag
200.gif

• Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
13.822
193
32
Leersum (Utrecht)
@RoyR

- €900,- voor wat raamlijsten?
- Meerdere malen terug moeten.
- Nu trok je een raamlijst makkelijk los.

Is dit dan ook de reden van het suizen en fluiten?
Waarvoor moest je terug naar de hersteller?
Heeft de hersteller ook de kans gekregen om het te fixen?
Was je het een halfjaar geleden al zat?
Is er iets beschadigd of verkeerd gedaan?

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
4.566
193
24
Zwolle
@Quantoxx

€900,- voor wat raamlijsten?
Ja. Onderdelen koste iets van €700.

- Meerdere malen terug moeten.
- Nu trok je een raamlijst makkelijk los.

Is dit dan ook de reden van het suizen en fluiten?
Ik vermoed van wel. in onze 308 SW hoor je helemaal niks.

Waarvoor moest je terug naar de hersteller?
1e keer bij het ophalen was alles schots en schreef gemonteerd. Dus auto toen laten staan.

Heeft de hersteller ook de kans gekregen om het te fixen?
Nadat de 2e keer wel alles goed op zijn plek zat. De auto meegenomen. Toen had ik een enorme fluittoon in het interieur. Toen de auto weer gebracht. Ik ben daar dus al 3x geweest...

Was je het een halfjaar geleden al zat?
Toen was het geluid wat minder. Omdat er dan ook minder wind staat etc. Maar nog wel hoorbaar.

Is er iets beschadigd of verkeerd gedaan?
Tijdens het vervangen hebben ze de lak beschadigd achter de rubbers. Dit heb ik gehoord via de dashcam. Oh hey kijk dan. Ik heb iets te ver geboord. De lak is beschadigd. Andere gast: Oooh, lakstiftje...

kawazxr

Detailing guru
23 jan 2012
348
120
Poe daar wordt je niet echt vrolijk van inderdaad, misschien toch langs een goede hersteller gaan
om een schouw te laten doen zodat je weet of het toch iets kleins is (afgebroken klemmetje) of iets meer.
Dit zodat je goede keuze kan maken om het te laten herstellen ja de nee.

The Joy Of Detailing

Abraham of Bling
8 jul 2016
3.182
193
51
Ospel (Limburg)
Tijdens het vervangen hebben ze de lak beschadigd achter de rubbers. Dit heb ik gehoord via de dashcam. Oh hey kijk dan. Ik heb iets te ver geboord. De lak is beschadigd. Andere gast: Oooh, lakstiftje...
En dan is de vraag: hebben ze dat lakstiftje ook daadwerkelijk gebruikt? (Of gedacht: dat ziet toch niemand meer, onder die strip...) o_O

• Leuk
Reactions: Timm en RoyR

dennisdennis-12

Detailing guru
4 dec 2013
448
120
@RoyR Misschien kun je even navragen wat ze ervan denken bij de (peugeot) dealer waar je de auto in onderhoud hebt (vanuitgaande dat je niet al het onderhoud zelf doet). Raamlijsten horen zeker niet los te laten, en daarnaast heb je ook nog eens vergelijkingsmateriaal (de sw) om te bepalen in hoeverre het geluid 'normaal' is voor zo'n auto.

• Leuk
Reactions: RoyR

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
4.566
193
24
Zwolle
@schaef Normaal monteer ik ze eind November a begin december.
Maar als ik het weer bericht mag geloven. Wordt er de komende tijd veel regen voorspeld. En gaan de temperaturen ook flink omlaag.
En aangezien ik geen overdekte ruimte heb. Doe ik het liever nu het nog droog is.
P.s rijdt ook wel weer lekker op de lange stukken. Comfortabel en iets stiller.

Oja, net het opstartafbeelding gewijzigd. Had dit al eens gelezen op een forum. Maar nooit in verdiept. :yum

Van:
20211031_161414.jpg

Naar:
20211031_161422.jpg