• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[RoyR] Peugeot 308 2014 Blanc Nacré

@RoyR Misschien kun je even navragen wat ze ervan denken bij de (peugeot) dealer waar je de auto in onderhoud hebt (vanuitgaande dat je niet al het onderhoud zelf doet). Raamlijsten horen zeker niet los te laten, en daarnaast heb je ook nog eens vergelijkingsmateriaal (de sw) om te bepalen in hoeverre het geluid 'normaal' is voor zo'n auto.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@schaef Normaal monteer ik ze eind November a begin december.
Maar als ik het weer bericht mag geloven. Wordt er de komende tijd veel regen voorspeld. En gaan de temperaturen ook flink omlaag.
En aangezien ik geen overdekte ruimte heb. Doe ik het liever nu het nog droog is.
P.s rijdt ook wel weer lekker op de lange stukken. Comfortabel en iets stiller.

Oja, net het opstartafbeelding gewijzigd. Had dit al eens gelezen op een forum. Maar nooit in verdiept. :yum

Van:
20211031_161414.jpg


Naar:
20211031_161422.jpg
 
Mooi om te zien dat er meer 308 rijders zijn. Ik heb zelf de 308SW met panoramadak en verder volgens mij zo goed als alle opties.
De Denon sound upgrade is ook heerlijk!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@schaef Normaal monteer ik ze eind November a begin december.
Maar als ik het weer bericht mag geloven. Wordt er de komende tijd veel regen voorspeld. En gaan de temperaturen ook flink omlaag.
En aangezien ik geen overdekte ruimte heb. Doe ik het liever nu het nog droog is.
P.s rijdt ook wel weer lekker op de lange stukken. Comfortabel en iets stiller.

Oja, net het opstartafbeelding gewijzigd. Had dit al eens gelezen op een forum. Maar nooit in verdiept. :yum

Heb je daar een tutorial van ergens ? Leuk om aan te passen :-D
 
Even een update over de schadehersteller, raamlijsten verhaal...
Nadat ik voor de 4e keer terug was geweest omdat het nog niet goed was, heb ik bij de Focwa gekozen om de auto te laten beoordelen door de geschillencommissie.
Toen opeens kon ik wel het bedrag wat ik voor het herstel heb betaald terug krijgen.
Gelukkig, direct weg bij deze prutsers!
Geld terug gekregen. Met de auto naar een ander schadeherstelbedrijf geweest. Verhaal uitgelegd, hier haalde ze de rubbers eraf, en hun schrokken zich dood. En ik ook...
De zwarte hoogglans kapjes waren afgebroken, kapot geboord en zaten dus goed vast. Voor ruim €500 schade...
Afgelopen week heb ik de 308 bij dit ander schadeherstelbedrijf laten repareren. En het kan dus wel, alles is weer zoals het moet zijn. Geen windgeruis en geen gefluit meer in de auto. Alles strak gemonteerd. Top!

Filmpje nadat de auto voor de laatste keer bij het vorige schadeherstelbedrijf was geweest. Nee hoor meneer, we hebben geen bijgeluiden meer waargenomen.


Filmpje van vandaag, dus na herstel.

 
Heel fijn dat het nu eindelijk keurig opgelost is voor je, maar wel een hele lange weg zeg.
Gelukkig de aanhouder wint en een echt schade herstelbedrijf alles netjes heeft opgelost voor je.
Eigenlijk zoals het hoort maar tegenwoordig is dit niet vanzelfsprekend helaas.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Man man man, wat een eppo's. Ik zou ze de beelden nog even opsturen en ik mag hopen dat ze op de vingers worden getikt door de focwa.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Zo, dat was m dan. De laatste schoonmaakbeurt voor het interieur.
Vanaf het begin goed bijgehouden. Dus vind ik het zonde om m vuil in te leveren. :)

Alles uitgezogen.
Nagelopen met een interior cleaner.
Alles behandeld met Cartec interieur dressing.
Stoelen ingespoten met Valet pro carpet cleaner, geborsteld en afgenomen.
Vloermatten ingespoten met Carpet cleaner en strepen getrokken met de rubberen hairbrush.
Verder een doekie erdoorheen. En klaar.
20220615_200658.jpg
20220615_200823.jpg