• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[RoyR] Peugeot 308 2014 Blanc Nacré

Ik had destijds het woordje Peugeot en 308 verwijderd van mn klep, enkel de Leeuw.

Zo zwart vind ik persoonlijk niet mooi, houd meer van origineel.
 
IMG_0849.jpeg
 
Ik zou ook inderdaad de letters er vanaf halen en het logo zo houden..

Voor wat betreft het plastidippen; ik zou of al het chrome zwart maken of niets, niet aan de achterkant een zwart logo en voor een chrome. Maarja dat is persoonlijk
 
  • Leuk
Reactions: Jansen en GeBas
Heb je de emblemen al geplastidipt? Ben wel benieuwd hoe je het zo secuur krijgt. Vooral met die kleine hoekjes en gaatjes met de emblemen.
 
Zonder de letters wel een stuk mooier, zonder de leeuw wordt ie wel erg kaal. Als ik voor zwarte logo's zou gaan, zou ik alle chroom aan de buitenkant zwart maken, dus ook de raamlijsten, maar of dat netjes blijft?
 
Jullie dringen me wel aan hoor! :)
Gehehe.
Nee ik heb nog helemaal niks aan de auto gedaan, tenminste aan de buitenkant niet.
Ik denk dat ik ook nog niet ga dippen. Omdat er zoveel chromen accenten op de auto zitten, is het misschien wel beter om het gewoon zo te laten.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Vandaag eerst de remmerij aanpakken.
Deze zojuist ingespoten met Kenotek Wheel Cleaner Ultra, geborsteld met een staalborsteltje. Droog geblazen met de Monello Maestro. En daarna remmenreiniger erop gespoten.

Net even laten drogen. En ondertussen de velg schoon gemaakt.

Nu zo de boel lakken met Hammerite!

20200713_120812.jpg
20200713_120713.jpg
20200713_120737.jpg
 
Laatst bewerkt: