@Bikkel - Jep, zullen wel poets-beunhazen zijn geweest. Maar dat vond ik de algemene vibe van de overige stands ook.
Ik heb de Faro standaard in mijn jaszak zitten, altijd makkelijk met de hond uitlaten enzo, en die werd niet gewaardeerd, haha!
Als je op een beurs staat en je mooie producten aan het vertegenwoordigen bent, maar je niet eens de simpelste vragen normaal kunt beantwoorden, dan ben ik halverwege je lulverhaal al aan het weglopen. Wat ze wél goed konden is, laf genoeg, andere merken aanvallen. Zo was er een stand die droog schuurde met korrel 3000, met hun 2-in-1 compound + Rotary eroverheen jaagde en nog steeds geen defecten/schuurkrassen verwijderde. Toen een bezoeker vroeg waarom de witte waas niet weg was en hij aangaf dit zelfde probleem op een BMW te hebben, werd gevraagd welke middelen hij gebruikte.
Nou, daar kwam het; ''Tja, al die merken gebruiken glansmiddelen. Dus dat is slecht''. ''Die van ons bevat helemaal niks'' (Achterop de fles stond dat er siliconen, hars, synthetische oliën en meer in zat... Ook de vraag van een bezoeker die vroeg hoe het merk hologrammen te lijf ging, werd hilarisch genoeg beantwoord; ''Onze producten bevatten geen glansmiddelen, dus hologrammen zijn onmogelijk. Andere merken zoals ... hebben dit wél''.
Ook heb je géén korrel c.q. slijpkracht nodig om hologrammen te verwijderen, hun compound bevatte géén korrel, maar als je het product doorwerkt dan gebruikte je de afbrekende korrel die geen kracht verliest tijdens het verwerken...
En dan heb ik je de helft verteld van één van de stands...
Hilarische taferelen daaro. Net zoals de krasverwijdering-bedrijfjes die met een sleutel een kras trekken tot op het staal en deze wel effe netjes maken met een Rotary en wat blauwe of zwarte verf... ''De kras is nu aan het oplossen. Het licht is hier verschrikkelijk, maar buiten zie je er uiteraard niks meer van''
Hahaaaa!