• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

safranedriver stelt zich voor

safranedriver

Detailing rookie
8 apr 2009
9
0
zoals mijn forumnaam denk ik al wel doet vermoeden ben ik dus in het bezit van een renault safrane , een phase II in een heel lichte kleur groen mettalic (kleur die je weinig ziet op een safrane )
Op het meguiars forum ben ik al bekend , maar aangezien het er op lijkt dat dat forum een beetje aan het doodbloeden is , en omdat ik denk dat er meer bestaat als meguiars alleen , meld ik me hier dus ook aan .
Ik ben een handmatige poetser en heb zelf het complete 5 stappenplan van meg. , maar wil eigenlijk mijn auto in de zomer eens machinaal gaan detailen , daar heb ik nog wel wat vragen over , maar daarvoor zal ik me richten tot de daarvoor bestemde topics .
o , ja , ik heet dus stefan en kom uit apeldoorn , ben getrouwd en heb 2 kids
 
Welkom Stefan! Je zal je hier zeker niet vervelen, want er is idd zoveel meer dan Meg's.
Mocht je er intresse in hebben: de deur staat hier altijd open :ja Zo kan je op je gemak is de Poorboy's serie bekijken/testen en ervaring opdoen met machinaal detailen, etc etc etc.
Wellicht dat het je helpt bij een keuze maken van een bestelling @ Carclean.
Veel suc6 iig hier op het forum!

P@rick

PS: we zijn hier gek op plaatjes e.d., dus post maar raak die foto's :D
 
Stefan,

En we kunnen weer een meg's forumlid verwelkomen op het CC forum. Ben zelf een paar maanden geleden ook overgestapt. Zoals je al gauw zult merken is er meer dan Meg's en het werkt net zo verslavend. Je bent hierbij gewaarschuwd :D .

Veel (lees)plezier de komende tijd.

Gr.
René
 
Mocht je trouwens meer willen zien en weten :
16 mei is er in Almere een poetsmeeting met enkele CarClean forummembers !
https://forum.Carclean.com/Default.aspx?g=posts&t=2584

Gr. Arjan
 
heb maar ff een aantal foto's via photobucket verkleind naar 800 x 600 zodat ik ze hier normaal neer kan zetten , en nu maar hopen dat het lukt !!!
Laat de reacties maar komen , mag ook negatief zijn hoor , ik kan daar wel tegen :D

auto20002-1.jpg
tobucket.com/albums/vv339/safranedriver/auto20002-1.jpg[/URL]

auto20008.jpg


auto20003.jpg



auto20010.jpg


auto20006.jpg


ik hoop dat de foto's een goed beeld geven van de auto , laat maar horen wat je ervan vind,
de safrane is van november 96 , heeft 230000kilometer gelopen en is van de week net weer goedgekeurd voor een jaar
 
Je auto ziet er netjes uit! Zeker voor een 13 jaar oude auto met een dergelijk kilometrage!

Enne ... het gaat hier in de eerste plaats om het detailen, niet om iemands auto / merk af te kraken. Daar zijn andere fora voor ;)
 
Havanna zei:
Welkom Stefan! Je zal je hier zeker niet vervelen, want er is idd zoveel meer dan Meg's.
Mocht je er intresse in hebben: de deur staat hier altijd open :ja Zo kan je op je gemak is de Poorboy's serie bekijken/testen en ervaring opdoen met machinaal detailen, etc etc etc.
Wellicht dat het je helpt bij een keuze maken van een bestelling @ Carclean.
Veel suc6 iig hier op het forum!

P@rick

PS: we zijn hier gek op plaatjes e.d., dus post maar raak die foto's :D

thnx voor je aanbod , misschien dat ik er wel gebruik van ga maken !!!
Ik ben trouwens vandaag ff wezen kijken bij die nieuwe autoshop op het gildenhof hier in de maten , hadden genoeg van alles liggen , van het merk met de schildpad tot aan de bijna complete collectie van meg voor handmatig gebruik , en enkele autoglym produkten op de toonbank voor de helft van de prijs !!! Verder geen PB of andere merken helaas (en al helemaal geen pads )