• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade aan velg na bandenwissel.

Vinniepilon

Detailing addict
9 jun 2013
39
65
48
Gisteren hebben ze twee achterbanden vervangen bij de dealer ivm geluid. De auto is opgehaald en terug gebracht omdat ik voorlopig niet doordeweeks kon en hun op zaterdag geen monteurs hebben. Prima oplossing en service. Totdat ik gisteren na het werk de velgen ging bekijken en me een hoedje schrok ( om me maar netjes uit te drukken). Meteen proberen te bellen, maar het was net na zessen dus in gesprek. Dan maar foto's maken en meteen na de verkoper mailen. Om een lang verhaal kort te maken morgen naar een schadeherstelbedrijf hier in de buurt om het te laten bekijken en een afspraak te maken voor herstel. De verkoper wist geen raad met wat er gebeurd was en natuurlijk had niemand het gedaan, dat had hij nagevraagd. Wat vinden jullie, laten herstellen of een nieuwe velg eisen?
ary3ame9.webp
emuvenap.webp
u9ugu9a6.webp
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Spijtig genoeg een herkenbaar verhaal voor mij :(. Ik zou dit laten herstellen. Het is zonde, maar dit is geen schade om de velg weg te gooien lijkt mij.

zonde, en daarom blijf ik ook bij mijn velgen als de banden erom gelegd worden.
in dit geval lijkt het erop dat enkel de lak beschadigd is door het er lomp omleggen van de band, dat zou e hertsellen zijn denk ik enkel is de vraag of je geen kleurverschil krijgt, waarschijnlijk zouden dan alle 4 de velgen gedaan moeten worden om kleurverschil uit te sluiten, betaald de dealer wel de schade ?

De verkoper, waarbij ik de auto drie maanden geleden de auto gekocht had vergoedt het, de aftersales manager was volgens hem helemaal niet bereidt om wat te doen. Dinsdag gaat de velg naar de spuiterij. Nadat dit afgehandeld is ga ik nog wel terug om verhaal te halen over de manier van handelen, dus het niet vertellen dat het gebeurd is. Dat het lomp gedaan is dat is een ding wat zeker is, maar fouten maken is menselijk. Oplossen is een ander punt. Eventueel wordt dit de reserve velg. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk