Dit wordt 1 van mijn projecten voor dit voorjaar.... mijn Suzuki GSX-1300 R Hayabusa uit 1999.
Heb in 2008 een ongelukje gehad (zilvergrijze 206 van rechts over het hoofd gezien... :schaam )
Gevolg: een hoop schade aan vooral de voorkant van de motor.
Kuipruit helemaal aan barrels en volledig uit de topkuip gebroken.
Koplamp stuk.
Topkuip stuk.
Deuk in benzine tank....
Linkerzijkuip gekrast.
Dynamodeksel gekrast.
Koppelingshendel gebroken.
Beide lucht-inlaat kanalen aan barrels.
Spatbord gebroken.
Vorkpoten verbogen.
Remschijf verbogen.
Wat krasje op de linkerdemper en zo nog wat kleine dingetjes.
Genoeg 'gepraat'.... foto's!
Ben vorig jaar bezig geweest
Ben vorig jaar bezig geweest met het verzamelen van veelal 2de hands onderdelen via Ebay en Marktplaats enzo.
Een aparte kleur hebben is leuk totdat je onderdelen zoekt... ]-0
Ook de gelegenheid aangegrepen om wat aftermarket onderdelen te bestellen en te plaatsen.
Uiteindelijk toch alles bij elkaar gekregen en de meeste gesneuvelde onderdelen weten te vervangen.
Daarna de motor bij Motoport nog een beurt gegeven (hij had ondertussen al even stilgestaan) en een Xenonset laten monteren (was in de aanbieding).
Motor is - op een paar puntjes na - weer helemaal spik en span.
Zit ondertussen aardig in de detailspullen dus wil van het voorjaar de motor een grondige beurt geven.
Alles grondig reinigen en vooral ook hier en daar wat fijne krasjes proberen te verwijderen / minder zichtbaar te maken met de DAP en/of Blackhole.
Zit alleen nog even met die deuk in de tank... tis geen scherpe deuk dus hij moet er wel redelijk uit kunnen denk ik.
Iemand nog tips over hoe ik dat misschien zelf kan proberen?
Als ie echt klaar is komt er nog wel een 'Show off".
Heb in 2008 een ongelukje gehad (zilvergrijze 206 van rechts over het hoofd gezien... :schaam )
Gevolg: een hoop schade aan vooral de voorkant van de motor.
Kuipruit helemaal aan barrels en volledig uit de topkuip gebroken.
Koplamp stuk.
Topkuip stuk.
Deuk in benzine tank....
Linkerzijkuip gekrast.
Dynamodeksel gekrast.
Koppelingshendel gebroken.
Beide lucht-inlaat kanalen aan barrels.
Spatbord gebroken.
Vorkpoten verbogen.
Remschijf verbogen.
Wat krasje op de linkerdemper en zo nog wat kleine dingetjes.
Genoeg 'gepraat'.... foto's!
Ben vorig jaar bezig geweest
Ben vorig jaar bezig geweest met het verzamelen van veelal 2de hands onderdelen via Ebay en Marktplaats enzo.
Een aparte kleur hebben is leuk totdat je onderdelen zoekt... ]-0
Ook de gelegenheid aangegrepen om wat aftermarket onderdelen te bestellen en te plaatsen.
Uiteindelijk toch alles bij elkaar gekregen en de meeste gesneuvelde onderdelen weten te vervangen.
Daarna de motor bij Motoport nog een beurt gegeven (hij had ondertussen al even stilgestaan) en een Xenonset laten monteren (was in de aanbieding).
Motor is - op een paar puntjes na - weer helemaal spik en span.
Zit ondertussen aardig in de detailspullen dus wil van het voorjaar de motor een grondige beurt geven.
Alles grondig reinigen en vooral ook hier en daar wat fijne krasjes proberen te verwijderen / minder zichtbaar te maken met de DAP en/of Blackhole.
Zit alleen nog even met die deuk in de tank... tis geen scherpe deuk dus hij moet er wel redelijk uit kunnen denk ik.
Iemand nog tips over hoe ik dat misschien zelf kan proberen?
Als ie echt klaar is komt er nog wel een 'Show off".
Laatst bewerkt door een moderator: