• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

schimmering van verwijderde reclame van een T4

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Een kennis van mij heeft een witte T4 waar de reclame eraf gehaald is , dat is 3 jaar geleden de lijm resten zullen er nu wel eraf zijn. Hoe kun je deze schimmering verder weg krijgen doordat je een geheel krijg ?
 
Ik heb geen idee meer wie hem heeft geschreven en of het topic nog op het forum staat, maar vorig jaar was er iemand op het forum die z'n lusten heeft gebotvierd op een witte bestelbus van z'n vriendin. Uit het hoofd gezegd een witte Fiat Ducato. MOgelijk dat je daar ook nog wat aan hebt.

Ik zou hem in ieder geval goed wassen en daarna kleien, alvorens met polijsten te beginnen.
 
Bedankt Adri, dat was inderdaad degene die ik bedoelde.

Als je zoekt bij de show off's en je neemt de langste periode (6 maanden) staat deze er niet meer tussen. Met de zoekfunctie lukt dit overigens wel.
 
It was me..... :D

Ik heb de Ducato gepolijst met Meguiars M83 en M80 en zo de oxidatie verwijderd (op de plekken waar de belettering gezeten heeft was de lak niet of nauwelijks geoxideerd.), waardoor de letters niet meer zichtbaar waren.

Ik zie dat de foto's in de oorspronkelijke topics niet meer zichtbaar zijn, omdat mijn account vervallen is. Mocht je nog behoefte hebben aan wat voor/tijdens/na foto's, laat het dan even weten, dan post is ze hier nog een keer (ik kan de oorspronkelijke posts helaas niet meer wijzigen).

Jeroen
 
Heb onlangs mijn striping en type-aanduiding (dat zijn best wel grote letters bij een Jeep) verwijderd.
Hierna heb ik de auto behandeld met de DAP en eerst SSR2,5 met oranje pad en daarna SSR1 met witte pad.
De bestickering had er ruim 15 jaar opgezeten en na deze behandeling was er nauwelijks meer iets van te zien.