• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schone Bestrating

S.killz

Detailing rookie
17 jun 2009
33
0
Hey Detailers,

Na enige tijd zoeken heb ik tot mijn verbazing geen topic kunnen vinden waar iemand naar suggesties vraagt om lelijke olie vlekken van zijn bestrating af te krijgen:weetniet
Nu vroeg ik mij af of iemand mij een link kan geven van dat topic mocht die bestaan?

Suggesties zijn natuurlijk ook meer dan welkom, ik zit te denken aan een behandeling met Biotex, dasty, vaatwasserzout en eventueel Apc.
Alle info is welkom.

Gr.
 
Deze tip heb ik zelf al ontelbare malen geprobeerd, en hij werkt effectief. Op de olievlek smeer je een laagje bruine zeep, en dit laat je liggen tot het er vanzelf afgespoeld wordt door de regen, vlek weg !!! Onze bestrating bestaat uit blokjes blauwe hardsteen.
Ps, je hebt ook geen verkleuring van je bestrating, dus enkel je vlek is verdwenen.
 
Ik doe dit (in dezelfde stijl als Turboke) maar gebruik waspoeder...gewoon de vlek bestrooien en laten liggen na een paar buien is het poeder, samen met de vlek, verdwenen....bij ons op betonklinkers.
Blauwe hardsteen en vetvlekken zijn nog gemakkelijker...de vlekken verdwijnen na een paar fikse regenbuien vanzelf...door de zure regen :)
 
Mag ik eens vragen waar jullie bruine zeep vandaan halen?
Heb ook wat olievlekken op de stoep.
Gelukkig van mijn vrouw haar eigen auto :)
 
rallimart;324857 zei:
Mag ik eens vragen waar jullie bruine zeep vandaan halen?
Heb ook wat olievlekken op de stoep.
Gelukkig van mijn vrouw haar eigen auto :)

Bruine zeep = groene zeep en andersom.

In NL in de supermarkt te koop in potten met de naam driehoek zachte zeep:)^
 
grandscenicman;324902 zei:
We verwachten wel een voor- en na-foto :-"

Oei, wordt lastig.
Ik heb circa 3 maanden terug al waspoeder op de vlekken gestrooid en tot op heden er niet meer er onder gekeken.
Dus echt mooie voor en erna foto's wordt lastig.:confused:

Zal eens kijken wat er van de vlekken over is en welke stappen ik dan maar uit ga proberen.

Bedankt in ieder geval voor de responses tot nu toe!

Gr.