• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off van je werkplek

Ok toch verkeken, leek zoveel breder dan mijn garage haha, misschien verschil in diepte. Het is niet optimaal maar met beetje schuiven van de auto kan er net in gepolijst en gecoat worden :p.
 
Ach ja, het is idd wat 'behelpen', het is niet het ruimste, maar hé, ik sta droog. Dat kan al niet iedereen zeggen, dus ik klaag zeker niet. ;)
 
En je auto staat veilig... en dat is toch het aller belangrijkste ;)

Bij een beperkte breedte zijn de movers die Peter gebruikt wel ideaal!
 
  • Leuk
Reactions: PeterS
Juist @Zluytr o_O Zeker in zo'n kindvriendelijke wijk als waar we wonen ;)

Movers kan ik idd ook nog wel eens overwegen, goeie tip. Iets meer ruimte zou ideaal zijn, maar heb geen zin om die diesel voor die paar meter op te starten...
 
Die movers zijn zeker ideaal. Gisteren de auto binnengezet voor polijsten maar zal hem idd naar buiten moeten rijden zodat ik hem naar de andere kant kan verplaatsen. Wel duur geintje, ~500 EUR voor 4 movers, maar gaat wel op de lijst :D.
 
De goedkopere die ik vind moet je onder de auto zetten dmv krik (gaat binnen lastig). De duurdere zoals die van Peter kan je om het wiel zetten en liften. Als je die laatste ook voor 40 euro hebt gevonden hoor ik graag waar :p.
 
Die movers zijn zeker ideaal. Gisteren de auto binnengezet voor polijsten maar zal hem idd naar buiten moeten rijden zodat ik hem naar de andere kant kan verplaatsen. Wel duur geintje, ~500 EUR voor 4 movers, maar gaat wel op de lijst :D.

Die kan je goedkoper vinden als ik het goed heb... ofwel is de prijs omhoog gegaan door de grote interesse ;)
ik zal eens zoeken waar ik ze weer gehaald heb.
 
  • Leuk
Reactions: expor
O dat wist ik niet!

Beetje krikken is voor mij niet zo’n probleem

Denk dat dat voor mij ook niet overkomelijk is. Auto in het midden vd garage zetten en ze er onder frommelen, dat moet lukken volgens mij. Zeker met zo'n prijsverschil wil ik me daar wel aan wagen. o_O
 
Dan laat maar weten of dat lukt :D Ik zit met hetzelfde probleem, maar ben bang dat als ik de krik er onder een hoek onder zet en er al een paar movers onderstaan de auto te veel gaat schuiven tijdens het omhoog zetten, misschien valt dat wel helemaal mee.
 
Dan laat maar weten of dat lukt :D Ik zit met hetzelfde probleem, maar ben bang dat als ik de krik er onder een hoek onder zet en er al een paar movers onderstaan de auto te veel gaat schuiven tijdens het omhoog zetten, misschien valt dat wel helemaal mee.
Die blijft mooi staan hoor...
 
Ging dat een beetje praktisch dan, dmv krik 4 movers eronder zetten? Uiteraard makkelijker met hydraulisch maar ik twijfel of dat handig is, en dan is het net zo goed zonde geld. Heb je foto's / link naar movers die je over hebt? Hoewel Mechelen misschien wat ver is om ze te halen :confused:.