• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ShuttersPeet - Audi A4 Avant FL

ShuttersPeet

Detailing rookie
6 jun 2012
338
0
Ik zal voortaan mijn foto's maar hier plaatsen omdat ze niet echt in het "heb je nog wat gedaan vandaan" topic horen.


Vanochtend vroeg wakker, dus de camera maar gepakt en het “woud” in om wat pics te schieten. Het is eigenlijk de eerste keer in een bos en niet op een parkeerplaats etc.

33vjds1.jpg


33z75f7.jpg


2813ki.jpg


am3wnm.jpg


2e3786g.jpg


2ah70uq.jpg


11hxqfo.jpg


4g2k3a.jpg


1zoub2f.jpg
 
BrunoV;325797 zei:
Prachtige foto's alweer Peet! Wat voor een camera gebruik jij?

Ik gebruik nu nog een Olympus E500 met diverse lenzen. In de toekomst komt er wel een nieuwere camera maar eerst nog maar eens wat ervaringen opdoen, ben nog niet zo heel lang bezig met fotograferen.
 
Nog niet zo lang bezig misschien, maar wel goed bezig :)^
De kwaliteit van de foto's is echt nog wel een meerwaarde bovenop de pracht van de auto!
 
Goeie zet om je eigen projecttopic aan te maken Peet. Zou je voor het zoekgemak ajb je naam in je titel willen opnemen?
 
Mooie foto's! Auto komt er mooi uit in het bos :)

PS. Dit topic staat nu in show-off, als je van plan bent vaker foto's en updates toe te voegen hoort dit topic denk ik eerder bij 'projecten' thuis. Kan een mod je vast wel mee helpen :-"
 
Er is één foto bij, waar ik echt enthousiast van wordt: de foto van de uitlaat, door de selectieve scherpte in de foto echt een mooie plaat.:party:

De foto's waar het een beetje verstoppertje spelen is achter de bomen, zijn niet slecht maar ook niet heel bijzonder. Persoonlijk vind ik het teveel op een trucje lijken, en daardoor gaat het na een paar foto's storen.
 
Zoals we van jou kunnen verwachten: erg mooie foto's van een prachtige wagen!

Leuke sticker, klopt het dat je die via Wilma hier op het forum hebt? Ik heb het ergens gelezen maar weet het niet meer zeker?!
 
SjefkeNL;325842 zei:
Zoals we van jou kunnen verwachten: erg mooie foto's van een prachtige wagen!

Leuke sticker, klopt het dat je die via Wilma hier op het forum hebt? Ik heb het ergens gelezen maar weet het niet meer zeker?!

De sticker heb ik hier vandaan;
http://www.ebay.nl/itm/1-x-Handwash-Only-Auto-Aufkleber-Shocker-JDM-OEM-FUN-Sticker-Decal-DUB-/170940267233?pt=Autozubeh%F6r&hash=item27ccd57ae1#ht_2240wt_922
 
Nogmaals dus : prachtig resultaat :ja

Lijkt me wel leuk die sticker zo.......moesten ze deze bij cc hebben dan weet ik zeker dat ze er wel wat publiek voor hadden :weetniet

Ik ben zelf anti-sticker maar deze zou er gerust op mogen van mij .
 
Peet,

Is het de witte of grijze sticker die je hebt?

Ikzelf heb de witte klaarliggen. Maar ik heb de indruk dat jij een grijze hebt, en dat het net iets beter uitziet op getinte ruiten.
 
psychoboarderke;325862 zei:
Peet,

Is het de witte of grijze sticker die je hebt?

Ikzelf heb de witte klaarliggen. Maar ik heb de indruk dat jij een grijze hebt, en dat het net iets beter uitziet op getinte ruiten.

Ik heb, uit mijn hoofd, grau 010.
 
Kleine kritische noot:

ik vind deze foto's wel minder mooi dan ik ze eerder voorbij heb zien komen.

Kom met name door het lagere lichtniveau en de drukke reflecties van het bos. De auto komt mooier uit in een strakke architectuur omgeving voor mijn gevoel.

Iemand anders zal wellicht het contract tussen het bos en de strakke auto mooi vinden en dat is natuurlijk ook een smaak kwestie.

Maar ga zo door, en experimenteer verder en we zien ze wel weer.
 
Ziet er weer goed uit Peet. De afwisseling tussen de plaatsen van foto's en waar van blijft experimenteren.Het blijft een prachtige wagen. Op naar de volgende prachtige plaatjes!