• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Silence stelt zich voor.

Silence

Detailing rookie
8 mrt 2009
4
0
hallo allemaal ik ben jeroen en 23 jaar en ik heb dus een opel astra G sport.
motor: x16xel (1.6 16v)
kleur: rood

Toen ik hem kocht zaten er al vele opties op,
boordcomputer
lederen bekleding
spoiler op de kofferklep.

ondertussen heb ik hem alweer een poosje en heb ik ook al het een en andere veranderd zoals:

velgen
uitlaatje
schroefsetje
Irmscher achterlichten
Irmscher stuur

genoeg geluld nu wat foto's:

op dit moment nog op de winterwielen.

01032009301.jpg


01032009304.jpg


astra011.jpg


hier op de zomervelgen met andere achterlichten:

astra002Small.jpg


astra010.jpg


Groeten Jeroen
 
Welkom op ons forum Jeroen! Leuk dat je er gisteren bij was bij de Easterwood meeting / Astra Clinic!

Lekkere complete Astra heb je! Waarmee poets je hem? (Ik heb gisteren wel een paar keer gekeken, maar eigenlijk niet onthouden wat je gebruikte ;) ).
 
tim ik heb hem eerst gewassen met NXT shampoo en daarna ben ik begonnen met de clay en paint cleaner, daarna ben ik aan de slag gegaan met de all in 1 van smartwax en ook de sealent en de wax zijn van smartwax het werkt heerlijk en ruikt nog goed ook.
 
Silence zei:
tim ik heb hem eerst gewassen met NXT shampoo en daarna ben ik begonnen met de clay en paint cleaner, daarna ben ik aan de slag gegaan met de all in 1 van smartwax en ook de sealent en de wax zijn van smartwax het werkt heerlijk en ruikt nog goed ook.

Het ziet er in ieder geval toppie uit! :)^

Op zich heb je geen paint cleaner nodig bij een product als een all-in-one. Hij is nagenoeg identiek aan de Polish with Sealant van Poorboy's (of de Carnauba versie). Ook daar heb je geen afzonderlijke cleaner voor nodig.
 
Leuk Jeroen dat je nu ook hier lid geworden bent:grinning:

Bij deze dus: Welkom