Hey GlimKezen & Glanspoppen!
Ik ben druk geweest met 2 Full Details. Zwart en donkerblauw, dus dat waren dankbare klusjes.
Helaas was mijn telefoon bij de eerste detail half-overleden (waar ik bij de recente detail van een andere Skoda al last van had) en duurde het de hele nacht om op te laden en was hij binnen enkele uren standby al weer leeg. Dit bleek een App te zijn die de boel saboteerde. (Nee, was geen gekraakte versie van PornHUB ofso) Van de eerste detail dus GEEN beeldmateriaal. :S
De tweede detail...
Ik legde vóór de voorbereidende stappen mijn telefoon aan de oplader en toen ik klaar was met alles van prewash tot kleien en het polijsten van de voorbumper, (3 uur later!) had ik 6% batterij om snel een foto te maken.
Het verschil mag er wezen --->
Een aantal uur later was ik weer wat verder met het polijstwerk en had inmiddels de ''lama-schade'' weg kunnen werken. (Een lama had de auto aangerand in Beekse Bergen) Telefoon weer een beetje op geladen.
Opvallende krassen op de stijl en spiegel --->
Deze krassen heb ik tijdens een andere detail al geprobeerd weg te werken. Dit ging echter niet al te best met 1 hit Rupes 21 + S3. De krassen waren uiteraard wel iets minder, maar zeker nog volgas zichtbaar.
Uiteindelijk heb ik ze tot mijn verbazing weg kunnen krijgen. :O Met de DAP900! :O
Ik pakte de Soft Dual plate erbij en draaide hier kleine MF cutting - pads op. Na zo'n 2-3 hits was het prima voor elkaar --->
De volgende dag. Het had blijkbaar eventjes geregend. Spullen klaarzetten --->
In een ander topic is momenteel een quiz gaande, met prijsvraag. Om even in dat thema te blijven; Welke zijde van het dak is gepolijst? De winnaar ontvangt één van mijn gebruikte Detail-Strings! --->
Ik vind het zó zuur dat ik bijna geen foto's kon maken. Deze detail is één van mijn meest dankbare omdat er een flink verschil was en VELE zwaardere defecten. Ik heb haastig een aantal foto's kunnen nemen; --->
Volgens mij was de bekende lama ook 'achterlangs' geweest. Paneel heeft al één hit gehad met de Rupes 21, maar de defecten werden amper minder -->
De dakrails heb ik met de zelfde combi gepolijst als de lak. --->
Richting het einde van het polijstwerk werd ik toch wel scheel van de defecten. Maar het resultaat mag er wezen. --->
Het resultaat van zo'n 15 uur in ploegendienst; (Interieur en motorruimte laat ik niet zien. Niets bijzonders aan, eigenlijk)
Greeeetz
Ik ben druk geweest met 2 Full Details. Zwart en donkerblauw, dus dat waren dankbare klusjes.
Helaas was mijn telefoon bij de eerste detail half-overleden (waar ik bij de recente detail van een andere Skoda al last van had) en duurde het de hele nacht om op te laden en was hij binnen enkele uren standby al weer leeg. Dit bleek een App te zijn die de boel saboteerde. (Nee, was geen gekraakte versie van PornHUB ofso) Van de eerste detail dus GEEN beeldmateriaal. :S
De tweede detail...
Ik legde vóór de voorbereidende stappen mijn telefoon aan de oplader en toen ik klaar was met alles van prewash tot kleien en het polijsten van de voorbumper, (3 uur later!) had ik 6% batterij om snel een foto te maken.
Het verschil mag er wezen --->
Een aantal uur later was ik weer wat verder met het polijstwerk en had inmiddels de ''lama-schade'' weg kunnen werken. (Een lama had de auto aangerand in Beekse Bergen) Telefoon weer een beetje op geladen.
Opvallende krassen op de stijl en spiegel --->
Deze krassen heb ik tijdens een andere detail al geprobeerd weg te werken. Dit ging echter niet al te best met 1 hit Rupes 21 + S3. De krassen waren uiteraard wel iets minder, maar zeker nog volgas zichtbaar.
Uiteindelijk heb ik ze tot mijn verbazing weg kunnen krijgen. :O Met de DAP900! :O
Ik pakte de Soft Dual plate erbij en draaide hier kleine MF cutting - pads op. Na zo'n 2-3 hits was het prima voor elkaar --->
De volgende dag. Het had blijkbaar eventjes geregend. Spullen klaarzetten --->
In een ander topic is momenteel een quiz gaande, met prijsvraag. Om even in dat thema te blijven; Welke zijde van het dak is gepolijst? De winnaar ontvangt één van mijn gebruikte Detail-Strings! --->
Ik vind het zó zuur dat ik bijna geen foto's kon maken. Deze detail is één van mijn meest dankbare omdat er een flink verschil was en VELE zwaardere defecten. Ik heb haastig een aantal foto's kunnen nemen; --->
Volgens mij was de bekende lama ook 'achterlangs' geweest. Paneel heeft al één hit gehad met de Rupes 21, maar de defecten werden amper minder -->
De dakrails heb ik met de zelfde combi gepolijst als de lak. --->
Richting het einde van het polijstwerk werd ik toch wel scheel van de defecten. Maar het resultaat mag er wezen. --->
Het resultaat van zo'n 15 uur in ploegendienst; (Interieur en motorruimte laat ik niet zien. Niets bijzonders aan, eigenlijk)
Greeeetz
Bijlagen
Laatst bewerkt: