En de EU had met EIDAS nog zo bedoeld dat je die dan in Antwerpen kon kopenEen rit van circa 3u om een activatiebrief te verkrijgen voor eHerkenning...
Had de vraag gesteld, maar no go...En de EU had met EIDAS nog zo bedoeld dat je die dan in Antwerpen kon kopen
Die winterbanden doen hun werk goed. Heb ze niet (meer) en schaf ze ook niet aan voor die ene keer in de 5 jaar dat er 3 dagen sneeuw ligt.Blij met mijn winterbanden. Gisteren en vandaag zonder moeite door alles heen, waar anderen vast kwamen te zitten
Ik wilde ze eerst niet monteren. Maar achteraf wel blij.
Ik gebruik een keramisch kacheltje ( 15 x 20 x 10 ) . Meen iets van 500 watt. Deze zet ik op de armsteum tussen de voorstoelen en richt deze op de voorruit.Met de sneeuw op komst... voor de mensen waar de auto buiten staat; wat is jullie strategie om het te verwijderen zonder de lak te beschadigen?
Haha nee toch maar niet ... hier een sneeuwborstel aan zo’n telescoop steel met daarover een microfiber madness droogdoek gebruikt. & nog wat voorzichtig weggehaald met een washmit.Ik neem tenminste niet aan dat de topicstarter de sneeuw met een sneeuwschuif of straatbezem verwijderd.