Praten we over €2.50 / €3.50. Persoonlijk wel over om verkrasde ruiten te voorkomen. Er is ook veel meuk tussen de De-icer. Sommigen dooien en vriezen gelijk weer op. Zweer zelf bij die van D2. Met ijs wel langer de kans geven in te werken.Zo een beetje de halve fles Deicer leeg.
Lees meer positieve reacties op de blower. Thuis werkt dat super. Wat doet iedereen als de auto op locatie staat? Of gaat de blower met kabelhaspel in de kofferbak.Hier gebruik ik ook de blower om de auto te ontdoen van sneeuw, werkt super!
Bij Tesla wordt de batterij voorverwarmd en kun je je vertrek plannen. Tijdstip van gewenst vertrek invoeren, interieur en batterij zijn dan mooi op temperatuur bij vertrek. Gezien je dan ook nog geen stroom van je batterij gebruikt hebt gezien hij nog aan de lader ligt valt de range-hitt hier reuze mee. Door de verwarming tijdens de rit verlies je wel wat maar deze week zit ik nog steeds slechts aan 161wh/km.Vind ik erg meevallen @Gilster.
Deze is van gisteren, 174km op een 70% batterij. Tuurlijk haal ik in de zomer een stuk meer (ca. 325), maar hoe vaak rijd je continu 250km+ op een dag.
Maar om eerlijk te zijn, ik rijd veel in Dynamic S-stand en dat kost wel wat kilometers, maar ik rijd deze auto niet om veel km’s eruit te halen, maar ook om comfortabel te genieten.
Die batterijen werken het lekkerste met een bedrijfstemp van ca 25 graden. Vanochtend was de batterij -4 bij vertrek en -2 toen ik kwartiertje later op bestemming was. Optimale omstandigheden zijn dus ver te zoeken.
Bekijk bijlage 139122