• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Snorrr (Foto's toegevoegd!)

snorrr

Detailing rookie
28 aug 2008
29
0
Goedemiddag,

Inmiddels als twee bestellingen geplaats bij Carclean.com, een hoop uurtje op het forum doorgebracht echter nog nooit wat gepost! Dus vond ik het groot tijd worden mezelf eens voor te stellen en wat meer te gaan posten.

Ik ben 22 jaar oud en in het bezit van een Peugeot 206 1.4 Gentry uit 2000. Gekocht in mei van dit jaar met 54.000 km op de teller en in uitmuntende staat.

Edit: Hieronder enkele foto's na mijn laatste wasbeurt.

IMG_1826.JPG


IMG_1831.JPG


IMG_1840.JPG
 
Zo dat is een reactie binnen de minuut :p

Misschien dat ik hem nog wel een keer op een mooie winterdag ga behandelen en dan wat mooie foto's schiet.

De kleur van de auto is Blue the Shine, verder zitten er 16" velgen op en ben nog op zoek naar een origineel spoilertje.
 
Ah, hebben we toch nu al foto's ;) (al is het van een ander exempaar).

Snorrr, welkom op dit leuke en leerzame forum.

Groet,
 
nicknameless zei:
Welkom.


Herstel, de kleur heet Blue de Chine, kleurcode EGE :-"

Tot voor kort had ik deze ook...
Voor foto's, zie Mijn Album

Oh dat zou maar zo kunnen, heb het originele foldertje met alle kleuren erin, dus zal het eens opzoeken :p
 
Tim zei:
Leuke bak hoor! En lekker onder de bomen. :confused: :D

Dank u!

Tegen die bladeren is niet op te vegen. Komen er iedere dag zoveel naar beneden. Gelukkig is dit niet mijn parkeerplek, heb iets minder last van de zooi uit de bomen. Al had ik laatst wel een leuk plekje wat allemaal hars op mijn achterkant lekte. Gelukkig had ik het snel gezien en kunnen verwijderen sindsdien parkeer ik hem daar nooit meer!