• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Softtop met hardnekkige vlekken (eindresultaat 12-12)

Wil iemand even een globale schatting maken hoeveel het kost om hem over te spuiten?

Ik kan er inmiddels een kopen voor 500 euro. Ze zijn rond de 1000 waard, 2 weken geleden ging er een weg voor 1200 op Marktplaats.
 
DolomiteGreyTT zei:
Wil iemand even een globale schatting maken hoeveel het kost om hem over te spuiten?

Wat denk je dat je zélf gaat informeren bij een schadeherstelbedrijf o.i.d.?

Dan heb je sneller antwoord dan uren wachten op een zinvol antwoord hierzo. Een beller is sneller :ja
 
Het is een groene hardtop (die van 500 euro) en die zou ik dan zwart laten spuiten. Ik heb nog een aanbod voor een zwarte hardtop voor 800 euro. Ik heb een bod gedaan en als diegene akkoord gaat dan koop ik die. Ik heb bij nader inzien toch geen zin in gedoe met overspuiten.
 
De zwarte hardtop wordt nog niet zonder de auto verkocht, dus nog ff geduld. In het voorjaar zullen mensen hun hardtops eerder weg doen omdat ze in de weg liggen.