• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spons

Patrick

Detailing guru
12 mei 2008
1.298
110
Ik heb jaren geleden een spons gekocht hij heeft de zelfde buitenkant als een washmitt en wil graag een nieuwe kan hem alleen niet meer vinden in de shop weet iemand welke ik bedoel?
 
Bedankt hij lijkt erg op de eerste alleen helemaal wit die ik nu heb dus over jou opties heen gekeken.
 
Misschien een fotootje plaatsen? En als je hem hier gekocht hebt, staat ie misschien nog in het systeem vermeldt van Carclean. Hoewel ik die kans wat kleiner acht.
 
Komt natuurlijk van Carclean :D zal morgen even foto posten. Dacht dat hij van Monnello was,hij werkt nog goed maar vriend van me binnenkort even uitleggen hoe hij goed zijn auto kan wassen.
 
Heb er nog 1 te koop staan, @Patrick


Monello:
- Sponge NIEUW. €3,=
- 2x WashMitt NIEUW (1 nog in ongeopende verpakking) €7,50 per stuk. Beide verkocht

122362-8868086224be0fb3c19ecf2bbce78037.jpg
 
Jammer dat ze niet meer te koop zijn, ik heb deze ook al een paar keer cadeau gedaan aan mensen om ze een beetje aan te moedigen