Over de doeken en mitts.....
Voor de velgen:
-EZ detail GO - Top, ligt goed in de hand en spettert niet.
-Four Finger Mitt - Helemaal Top, blijft verrassend goed zitten door de rubber binnenkant.
Wassen en drogen:
-WW Incredimitt - Neemt lekker veel water op waardoor deze goed gehydrateerd over de lak glijdt, mooi ook dat je hem even kan omdraaien om zo weer schoon verder te gaan met afnemen.
-DoDo Juice Premium Drying Towel - Grote ramp, pluist als een malle en hapt zich vast met afdrogen.
-Gyeon Silk Dryer - Ik wil meteen nooit meer een andere droogdoek dan deze, laat met drogen een licht vochtig filmlaagje achter welke streeploos opdroogt en dit lijkt mij precies hoe je het zou willen.
-Action Spargo microvezel doek extra stevig - Super doek om de deurlijsten en onderdorpels mee te drogen, deze neemt superveel water op en je voelt gewoon dat dit een hoogwaardige kwaliteit doek is.
Spraywax RapidWaxx:
-Monello Piccolo Nero - Neemt naar mij idee te veel vocht op om de Spaywax mooi te kunnen uitsmeren, deze na een halve motorkap aan de kant gegooid. Net in de wasmachine er ook achter gekomen dat deze doekjes afgeven bij het leven dus is aan te raden om eerst te wassen voor gebruik.
-Action Spargo microvezel doek extra stevig (daar is ie weer) - De wax op de doek gespoten en toen met de doek aangebracht op de lak, prima resultaat en ja naar mijn idee ook hiervoor echt een prima doek.
-Action doek 'The Big One' - Hele dikke microvezel doek waarmee ik alles nog even heb 'opgepoetst', ik denk alleen dat deze doek voor niets anders dan dit echt te gebruiken is. bovendien denk ik dat ik hiervoor ook de DoDo Juice Premium Drying Towel kan gaan gebruiken.
-Gyeon Bald Wipe - Nog niet gebruikt, waarschijnlijk na het aanbrengen van de Invincible Primer van PolishAngel.
Ramen 3-doeken methode:
-Q2M Glass - Superspul, streeploos.
-Action Spargo glas en spiegeldoek - Een paar pufjes Q2M Glass en dan de eerste reiniging met deze doek.
-Action Spargo microvezel doek, die met één glimmende zijde - Weer een paar pufjes Q2M Glass en dan netjes uitwrijven, het resultaat is er eigenlijk al want de ramen zijn brandschoon zonder strepen.
-Action Spargo wafelstructuur droogdoek - Om na te drogen en te corrigeren zonder pluisjes.
Dashboard en navigatie:
-Action Spargo microvezel doek, die met één glimmende zijde - Wat APC erop gespoten en het schoonmaken is een fluitje van een cent, en alles zonder strepen en mooi egaal opgedroogd.
-Action Spargo suede-achtige microvezel doek - Gedeponeerd in de afvalbak