• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stappenplan

waltercabrio

Detailing addict
28 mei 2015
25
60
Hallo heb 3 maand geleden mijn auto volledig onderhanden genomen maar als ik hem nu nog eens wil waxen moet ik hem weer kleien en polieren de auto wordt bijna wekelijks gekuist
 
Polijsten zou niet meer hoeven, dit is meestal 1 A 2 keer per jaar. Kleien ligt aan de vervuiling en wat er gebeurt is in 3 maanden tijd.
Als je auto een goede wekelijks beurt krijgt kun je hem gewoon opnieuw in de wax zetten.
 
moet ik een andere shampoo gebruiken als mothers wax als mijn auto in de wax staatishet dan niet beter een neutrale nemen
 
Polijsten zou niet meer hoeven, dit is meestal 1 A 2 keer per jaar. Kleien ligt aan de vervuiling en wat er gebeurt is in 3 maanden tijd.
Als je auto een goede wekelijks beurt krijgt kun je hem gewoon opnieuw in de wax zetten.
1 à 2 keer per jaar? Dat is nieuw voor mij.
Je maakt je blanke lak dan toch steeds dunner? Lijkt mij een principe van goed blijven wassen en waxen.
 
Klei-en wanneer het nodig is, ofwel er veel vervuiling opzit die niet met wassen, ont-ijzeren of ont-teren af gaat.
Polijsten ook wanneer het nodig is. Als de auto binnen 6 maanden krassen heeft, lekker polijsten. Als er na 3 jaar nog helemaal niks geen krassen opzitten, lekker niet doen....
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973