• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Statisch dashboard

m@rk

Detailing addict
8 sep 2009
117
65
Ik breng Meguiars NXT Tech Protect - Interior met een microfiber doekje aan alleen hierdoor wordt m'n dashboard behoorlijk statisch. Heeft er iemand misschien een tip om dat te voorkomen? Het dashboard heeft een bolletjes motief (lijkt een beetje de bovenkant van een lego blokje). Hier is een voorbeeld foto, op het stuur is het het beste te zien.
 
heb het 1 keer gehad met pb natural look, in de citroen saxo..
toen had ik in me werk tas nog een flesje electorlube afc.. deze deed het ook prima!!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

het heet ook antistatic foam cleaner, en is "safe on all plastics"
 
Een andere doek gebruiken, de MF doek zorgt voor de statische lading, probeer eens katoen (handdoek)
 
Ik heb nu zo'n 100% katoenen pad gebruikt. Door het poetsen raakt het dashboard een beetje statisch maar omdat ik het nu afneem met een 100% katoenen doek ontlaad ik gelijk weer al die statische elektriciteit. :)^