Ik zal me ook maar eens voorstellen:
Toen ik een jaar of 4 terug het paradepaartje (Volvo NH) van de Firma kreeg om mee te rijden, kwam daar ook de eerste " behoefte" in het bijhouden van de lak.
Heb ook op verschillende shows gestaan, en bij mijn eerste show kreeg ik van iemand een spuitbus met een soort speedwax. Het resultaat zag er glanzend uit, maar helaas alleen van korte duur.
dat was niet wat ik zocht, dus op naar de automaterialenzaak en daar wat van Mequirs meegenomen. (tech 2.0)
Na een dag "hobbyen" voor een show, had ik het resultaat wat ik wilde!! dit nog een paar keer herhaald, en inmiddels ook mijn Volvo V40 een goede opknapbeurt gegeven.
maar de flessen raakten op, en was eigenlijk ook opzoek om toch de swirls en kleinere krasjes wat meer weg te werken. toen overgestapt op Black Hole en EX-P van Poorboys.
de swirls werden hier wel een stuk minder mee, maar ik heb nog altijd het gevoel dat de Tech 2.0 meer glans gaf.
afgelopen jaar een DAP500 aanschaft om toch die boomtakkrassen (helaas onontkoombaar in distributiewerk) en resterende swirls weg te werken.
helaas is dit er nog niet van gekomen daar mijn baas besloten heeft om de auto aan de kant te zetten, dit ivm leeftijd en euronormen in de binnensteden.
toen kreeg ik er een inmiddels 6,5 jaar oude auto voor terug, welke volgens mij nog nooit een poetsbeurt gehad had, en altijd door de krasstraat was gewassen.
een mooi object om de DAP op uit te testen!
nu staat er nog een DAP beurt van mijn SAAB 9-3 op het programma, en in het voorjaar gaat toch de Volvo NH ook een beurt krijgen, deze hebben we nog steeds voor show en hobby doeleinden.
genoeg gepraat tijd voor plaatjes!
De NH na de Mequirs behandeling: (even foto geleend, kan geen foto vinden van mezelf na de behandeling)
De NH na de laatste Poorboys behandeling:
Mijn huidige auto: (zijkant cabine heeft hier al een DAP beurt gehad (en afgewerkt met EX-P), voorkant en spoiler nog niet. Verschil met de spoiler is ook goed zichtbaar)
en mijn personenauto:
De rechter, Saab 9-3 uit 2008, getuned bij Hirsch
Toen ik een jaar of 4 terug het paradepaartje (Volvo NH) van de Firma kreeg om mee te rijden, kwam daar ook de eerste " behoefte" in het bijhouden van de lak.
Heb ook op verschillende shows gestaan, en bij mijn eerste show kreeg ik van iemand een spuitbus met een soort speedwax. Het resultaat zag er glanzend uit, maar helaas alleen van korte duur.
dat was niet wat ik zocht, dus op naar de automaterialenzaak en daar wat van Mequirs meegenomen. (tech 2.0)
Na een dag "hobbyen" voor een show, had ik het resultaat wat ik wilde!! dit nog een paar keer herhaald, en inmiddels ook mijn Volvo V40 een goede opknapbeurt gegeven.
maar de flessen raakten op, en was eigenlijk ook opzoek om toch de swirls en kleinere krasjes wat meer weg te werken. toen overgestapt op Black Hole en EX-P van Poorboys.
de swirls werden hier wel een stuk minder mee, maar ik heb nog altijd het gevoel dat de Tech 2.0 meer glans gaf.
afgelopen jaar een DAP500 aanschaft om toch die boomtakkrassen (helaas onontkoombaar in distributiewerk) en resterende swirls weg te werken.
helaas is dit er nog niet van gekomen daar mijn baas besloten heeft om de auto aan de kant te zetten, dit ivm leeftijd en euronormen in de binnensteden.
toen kreeg ik er een inmiddels 6,5 jaar oude auto voor terug, welke volgens mij nog nooit een poetsbeurt gehad had, en altijd door de krasstraat was gewassen.
een mooi object om de DAP op uit te testen!
nu staat er nog een DAP beurt van mijn SAAB 9-3 op het programma, en in het voorjaar gaat toch de Volvo NH ook een beurt krijgen, deze hebben we nog steeds voor show en hobby doeleinden.
genoeg gepraat tijd voor plaatjes!
De NH na de Mequirs behandeling: (even foto geleend, kan geen foto vinden van mezelf na de behandeling)
De NH na de laatste Poorboys behandeling:
Mijn huidige auto: (zijkant cabine heeft hier al een DAP beurt gehad (en afgewerkt met EX-P), voorkant en spoiler nog niet. Verschil met de spoiler is ook goed zichtbaar)
en mijn personenauto:
De rechter, Saab 9-3 uit 2008, getuned bij Hirsch