• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stoelen met stoelverwarming reinigen

henriant

Detailing addict
15 jun 2009
259
62
Ik ben sinds vorige week in het trotse bezit van een Volvo V50.

Nu zit daar een prachtig interieur in.

Maar helaas zijn de zittingen eerder bruin dan zwart :|~*

Nu kan ik die natuurlijk wel reinigen met een extractor, maar er zit wel stoelverwarming in mijn voorstoelen.

Kan ik dit op de normale manier reinigen ? Of moet ik nog ergens rekening meehouden.
 
stoelverwarming is niets meer dan een draadje die onder je zitting door loopt. Tenzij je middelen gaat gebruiken die een draad oplossen kun je gerust je gang gaan.
 
Nu heb ik al heel vaak de extractie gebruikt maar met het straaltje dat daaruit komt maak je echt je stoelen niet drijfnat hoor..

volgens mij is dit een non-risico bij normaal extractie gebruik...De stoelverwarming zit best diep hoor , anders zou je de draden zo voelen..
 
Stoelverwarming zit onder een soort matje tussen het kussen en bekledeing gemonteerd, dus gewoon de extractor erover heen!
 
Heb het met onze Volvo met stoelverwarming ook gedaan met de extractor. Gewoon insprayen met APC, even borstelen en daarna schoonmaken met de extractor. Voor de zekerheid niet te nat maken, dan zou je geen problemen moeten krijgen.
 
stoelverwarming heeft geen enkele invloed op het reinigen; mag even nat als anders. Daarna helpt ze wel bij het sneller drogen.