• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stoeprandschade, wat te doen?

Ik heb ineens een aanbod binnen voor maar 350 euro originele 18" S-Lines 5x100 met 2 nieuwe banden en 2x 3mm (ik ga uit van 2x 3mm en 2x glad :-" ).

Ik heb momenteel maar 1 foto, is dit nou makkelijk te laten lakken of moet er heel veel aan gedaan worden?
schadevelg.jpg

Ik koop trouwens die van Denders ook over, dus zomer/winter set :party:
 
Heb die kerel al gevraagd of dit de meest beschadigde velg is, woont hier ruim 100km vandaan. Maar die 350 euro is zo weinig, ik denk dat ik ze gewoon koop. Ik had al een tip gekregen voor een bedrijf uit Heerde (velgenalsnieuw) dat vraagt 240 euro voor 18" reparatie en spuiten. Als iemand goede ervaringen heeft met een bedrijf uit Amsterdam of nog dichterbij hoor ik het graag.
 
2 sets?
Zou juist El-Cheepo nemen voor je winterbanden en de mooie Slines die je dan, lees ik kan opknappen daar voor weinig(!)
Nu ben je al met al nog 1340 euro kwijt ex winterbanden en alle 8 opgeknapt :eyes: ;)
Na mijn uitje ga ik rap aan de gang als ik alle info heb om de 19 inch eronder te zetten :)^
 
Straks heb ik hem 25mm verlaagd. Met m'n 16" winterset ligt de auto wel erg laag, het ziet er niet uit, vooral niet als ik inmiddels de 18" gewend ben. Dus ik ga nog ff nadenken...
 
Ik heb al 2 Audi sets laten doen bij Buitendijk in Weesp...

Da's dus niet zo heel ver voor jou.

Ben er erg tevreden over.
Heb de set die jij hebt laten richten en stralen en Anraciet laten coaten voor mn winterset voor 320 euro geloof ik.

http://www.buitendijkspecials.nl/

Gr,
Danny.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Wat toevallig dit, had het er vanochtend met m'n baas over om een winterset van 1 van de werkauto's te laten doen. Zei m'n baas dat er in Weesp een goede zat :)^

Bij velgenalsnieuw Heerde kost het 240 all-inn voor 18" maar wellicht had jij veel schade erop zitten voor die 320 in Weesp, of ze zijn gewoon duurder daar. Die velgen van 350 heb ik laten liggen, zijn alle 4 te veel beschadigd. De set van Denders alleen aan de randen.

Vind het bij nader inzien geen probleem wat verder te rijden, want ik leen de LPGG3-auto van m'n pa wel, past alles mooi in.
 
Wauw wat een mooie opknap-prijzen voor alles zeg: Hier begint het met 400 euro volgens mij, bizar!

Schade is bij mij wel aanwezig idd. maar zo weg te schuren/op te lappen door zo'n bedrijf en niet krom zijn ze of wat dan ook!
Gespoten worden ze toch ook dus kun je ook nog eens "Audi antraciet" kiezen als je zou willen :p ]d~^
en dan hoef je tenminste nog geen nieuwe banden te kopen!

Ben bezig met de andere banden voor de andere velgen en krijg als het goed is morgen bericht over de merken banden en de aanzienlijke korting die ik kan krijgen over de normale omdat het een oud-collega is :schaam !
Je ziet dus waar het geld gelijk weer heen gaat, banden zijn prijzig.. maar ja, keuze is gemaakt en iedereen blij!
 
Inmiddels zijn er dan eindelijk 18"

Plaklood zal ik zelf verwijderen, anders zetten ze er een schroevendraaier op. Ik laat de plakloodresten en vervuiling maar zitten, want ik neem aan dat ze gewoon kaal gestraald worden bij "velgenalsnieuw"
 
Schoon aanleveren geeft toch meer de aanduiding dat je er om geeft
Kan net dat tikje schelen in de moeite die ze voor je doen
Ik breng mijn auto bij zeer hoge uitzondering ongewassen naar de garage
Lijkt mij voor een paar velgen ook de moeite waard
 
Daar hoef je bij velgenalsnieuw niet veel moeite voor te doen want dat is daar gewoon productie werk dus maakt hun niks uit hoe schoon ze zijn, staat gewoon 1 heel de dag te stralen.
 
Iemand een idee waar je goed diamond cut velgen kan laten herstellen. Dus niet zomaar stralen en spuiten, ze moeten terug diamond cut zijn.
 
kijk eens in dit topic http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=15195

Bij hem lijkt het nog enigsinds betaalbaar. Ik denk alleen dat je niet snel de finish zal krijgen zoals die vanuit de fabriek was... In de fabriek is de vorm van de voorzijde van de velg geprogrammeerd, iets want iemand met een draaibank niet heeft.