• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Strepen na het drogen

Waterspots kunnen door veel dingen ontstaan. Een droogdoek die vol met vuil zit, niet correct gewassen is, te veel shampoo gebruiken, niet goed afspoelen, in de zon werken etc. Is lastig te zeggen op afstand.

Met goed materiaal en juist gebruik krijg je een auto eigenlijk altijd goed droog. Als ik echt mijn best doe krijg ik mijn donkergrijze Lexus zelfs in de volle zon streeploos gedroogd. Nu helpt de Gyeon Silk Dryer wel behoorlijk. Daarmee is het echt in 1x wrijven droog.
 
  • Leuk
Reactions: wsnbm
Doeken was ik na iedere keer gebruiken, ook de spons.... En na droging loop ik de auto nog even na met een nieuwe droogdoek (in mijn geval de Drying Diamond) en ik verwen de rolroetjes altijd met een detailer en doekie... Vinden ze lekker en ik mooier ;)
 
  • Leuk
Reactions: wsnbm
Ik was mijn Mitt en doek écht niet na elke wasbeurt, haha! :p

Snap nog steeds niets van die rolroetjes, trouwens... :D Je droogt de auto en loopt de rolroetjes na met een detailer... WTF
 
Welk setje Monello doeken heb je?
Ik heb hier namelijk ook een trio set droogdoeken van Monello liggen die geen water opnemen al vanuit de verpakking.
Zelfs een topic over gemaakt hier, alles heb ik geprobeerd om ze weer water absorberend te krijgen, maar mij is het niet gelukt.
 
Komt het miss dat je wasverzachter gebruikt @Ferdy
Dat zorgt ervoor dat het bijna geen water opneemt
Merk gelijk als de vrouw de doeken gewassen heeft
Die gooit er zo'n wastablet bij en daar zit wasverzachter in
Kan blijven naar word toch schoon zegt ze dan
 
Welk setje Monello doeken heb je?
Ik heb hier namelijk ook een trio set droogdoeken van Monello liggen die geen water opnemen al vanuit de verpakking.
Zelfs een topic over gemaakt hier, alles heb ik geprobeerd om ze weer water absorberend te krijgen, maar mij is het niet gelukt.

Oke oke, welke raad jij aan om te gebruiken?
Mijn winkelwagentje is nog aan te passen.
 
@wsnbm Ik heb de CSF delirium en de Auto Finesse aqua deluxe. Ben er beiden zeer tevereden van.
Ik zie dat Waxaddict nu ook een leuke droogdoek heeft, het overwegen waard.
 
  • Leuk
Reactions: wsnbm
Jullie hadden allemaal gelijk, het lag absoluut aan de doeken en de handschoen.
Ik ga ze vandaag weer wassen, zonder wasverzachter.
 

Bijlagen

  • IMG_7558.jpg
    IMG_7558.jpg
    392,1 KB · Weergaven: 233
  • IMG_7560.jpg
    IMG_7560.jpg
    421,7 KB · Weergaven: 264
  • IMG_7561.jpg
    IMG_7561.jpg
    318,6 KB · Weergaven: 256
  • IMG_7562.jpg
    IMG_7562.jpg
    330,1 KB · Weergaven: 242
  • IMG_7564.jpg
    IMG_7564.jpg
    304,1 KB · Weergaven: 271
  • IMG_7565.jpg
    IMG_7565.jpg
    207,6 KB · Weergaven: 215