Wel jammer dat het niet naar de zin is, wel mooie auto.
Meer smeren zullen de strepen helaas niet doen verdwijnen. Ik verwacht ook niet echt dat Spray and Wipe hier een uitkomst gaat bieden.
Rondje PB prof polish of een lichte polish (met korrel) zoals Scholl S40 bijv zullen je uit de brand helpen lijkt me.
Misschien dat jouw lak meer behoefte heeft om “gevoed” te worden met olierijke bestanddelen zoals in Poorboys Blackhole of een rondje Autoglym Super Resin Polish (SRP). Dat zou logisch zijn omdat de zijkanten we goed zijn en normaliter kinder zon pakken. Zult dus eerst ff moeten (laten) bekijken, dan van alles in huis te halen.
Ik vind de gloss protection overigens niet echt een lekkere na de commandant, maar goed dat herstel je nu niet meer. Vindt dat meer een “onderhouds”product, dan een product om naar een nulstatus te gaan.
Ik zit in Nuland, heb Scholl S40, Poorboys Blackhole en SRP staan.
Lastig dat ik er zo weinig van weet he .
Maak ik hieruit op dat u me zou willen helpen met beoordelen wat er nodig is en dat eventueel uitvoeren? Op de foto's is het lastig te zien, maar de strepen zijn zeer duidelijk. Heb zelf weinig middelen in huis en maar van alles gaan inkopen en proberen lijkt me ook geen strak plan. Wil het vooral in de toekomst graag goed doen! Ben nog niet zo lang de eigenaar van deze auto maar wil dat wel zolang als kan blijven!
Naar Nuland rijden is voor mij zeer goed te doen.