• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Forester exterieur & interieur

Zo aardig projectje zeg!

Hij is in ieder geval erg goed opgeknapt al, benieuwd naar het eindresultaat.

Voor wat betreft de combi spruzzo op een zwarte lak,...
Ik had ook elke keer die vage strepen die ik maar niet wegkreeg wat ik ook probeerde aan oplosmiddelen en doeken die ik had. Uiteindelijk lag het bij mij aan de spruzzo want sinds ik de carpro eraser gebruik is er niets aan de hand, bizar maar waar. Dit was dan weliswaar op een zwarte alfa 156. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor en kan het best wezen wat Ivo hierboven bijvoorbeeld vermeld.
 
Lekker opgeknapt, die drie foto's maken het verschil wel duidelijk zeg. Balen van die vettige waas, misschien de auto nog eens wassen of inderdaad Eraser proberen?
 
Das een flinke klus! Jammer dat het af en toe tegenzit, maja ook dat hoort erbij :rules

Ziet er al wel weer heel veel beter uit 8d

Ik heb hier een fles eraser staan die je wel mag komen lenen. Wil hem natuurlijk wel terug uiteindelijk ;)
 
Zojuist in de garage nog even gekeken bij normale verlichting, dan zie je er niks van.
@Woody; mocht het niks worden morgen dan zal ik je contacten indien nodig!
 
Strak resultaat hoor Maaike, jullie pa mag trots zijn. Ik weet zeker dat hij er zelfs bij aflevering niet zo mooi bij stond. Ik zal binnenkort op de parkeerplaats het resultaat eens van dichterbij bekijken.:)^
 
Erg mooi resultaat hoor!
Volgens mij moet dat wel een erg goed gevoel geven na al die frustraties die je had met die vette waas!
Hij geeft weer een heerlijke glans en een dikke flakpop!
 
:grinning: Deze klus heeft zeker erg veel voldoening gegeven!
Vind het nog steeds erg leuk om te doen en het eindrsultaat is tenslotte waar je naar toe werkt.

Voor wat betreft die stier op de achterklep...als het mijn auto was ging ie er inderdaad af. Maar laat het nu mijn auto niet zijn ;)
De letters op de klep vind ik ook geen succes. Gaat veel te veel vuil en andere troep tussen en achter zitten. Bij mijn KA is het maar een kleintje dus nog te doen, maar dit...:-"
Zonder gekheid, lekker laten zitten die stier