• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Impreza WRX '03 (Revisie klaar!)

Prachtige bak gefeliciteerd man!
Subaru Impreza wordt ik zelfs als non-car-geek wel een beetje wild van.. :D

De politiemannen zitten niet altijd verstopt in de Volvo station maar zag ze vd week op TV nog rondrijden in een "onopvallende" BMW op zoek naar bellende automobilisten..good stuff dat je ze geen aanleiding hebt gegeven..
 
Thank iedereen! Ik ben er erg blij mee. Van de week zullen er wel wat updates komen!

De STi spoiler is niet standaard nee en de klep gaat vrij hard naar beneden ja! Goeie tip, zal eens kijken.

Woensdag samen met woody de dap op de wagen zetten, kan niet wachten!!
 
Van harte met de aankoop! Prachtige wagen met een geweldig geluid en natuurlijk heerlijk veel vermogen dat 'ie ook nog op de weg weet te krijgen...
 
He het is hem geworden! Ik had al gezegd dat ik hem top vond, nu de achterbumper laten herstellen, detailen en pronken maar :party:
 
Mooiste model en mooiste kleur!

Het is dat ik veel moet rijden voor me werk, maar anders had ik waarschijnlijk ook zoiets gehad :)^
 
Ik zit gelukkig met de luxe, dat ik een auto van de zaak heb als ambulante werknemer. Werk zelf in de buitendienst en heb de Renault Megane Estate tot eind dit jaar nog als "prive" gebruik staan. Vanaf volgend jaar kan ik deze alleen nog pakken voor zakelijke kilometers.

Dus alle leuke prive ritjes zijn voor de Subaru. Zakelijk rijd ik dik 70.000 - 90.000 per jaar. Verzekering van de Subaru kon gelukkig via een collectieve verzekering, en krijg ik geen "jongere boete" omdat ik onder de 25 ben. Ik schrok me dood van de maand premie. Echter nu is het redelijk tot goed te behappen!
 
Ik zeg het ook nog maar een keer: Zo hoort hij! Prachtige auto.

Een buurman hier heeft er ook eentje alleen dan in het groen met gouden velgen, maar dat is het toch net niet... Echter daar is motorisch meer dan genoeg aan gedaan en hij perst er met gemak 400+PK uit. Daar is wel echt wat van te zeggen ;)
 
Cyruzzz;301153 zei:
.. Echter daar is motorisch meer dan genoeg aan gedaan en hij perst er met gemak 400+PK uit. Daar is wel echt wat van te zeggen ;)

Geloof me dit is niet helemaal waar, om veilig uit een subaru 400pk te halen moet er heel wat aan gebeuren.

300Pk uit een WRX is al een toer, STI zal wat makkelijker gaan.
Maar 400+ is echt al behoorlijk voor een subaru.
Kennis van me rijd met een 2.35 closed deck block op +-700pk.
Maar genoeg pk gepraat,dit is wel de juiste kleurcombinatie.
En je zal er veel rijplezier aan beleven.
 
Voor mij is de standaard 224PK meer dan voldoende! Eerst 't hele exterieur maar eens flink aanpakken.

Vanmiddag langs geweest bij automaterialen groothandel maar daar was een storing waardoor ik geen kenteken kon laten maken.

Word vervolgd dus.
 
Vanmiddag voor zowel voor als achter nieuwe kentekenplaat houders gekocht inclusief luxe platen. Resultaat:

img0577t.jpg
 
Ziet er top uit! Mag ik vragen waar je die luxe platen heb laten maken? Moet voor de camry nog steeds nieuwe platen hebben. Stad en land hier af geweest voor die laten maar niks. Enkel standaard!
 
Ik heb ze bij broekhuizen in oosterhout laten maken. Ik was voor 2 kentekenplaten en 2 goeie reclameloze houders 46 euro inclusief 21% btw kwijt!
 
Thnx! Ben benieuwd of dat ook hier in de buurt kan. Bij mijn ouderlijk huis zat enkel de Brezan/Leto maar daar kon het niet?? Beetje apart maar goed.
En nu? Mappen + grotere turbo? Ander uitlaatje, screamer pipe erop?? Klepje op de uitlaat erop en vlammen..

Heb zelf spijt dat ik op mn porsche geen klep gemonteerd heb:p Zit nu permanent met de herrie.